Τις προάλλες καθόμασταν με την Κρυστάλλη Γλυνιαδάκη στη φιλόξενη αυλή του βιβλιοπωλείου «Πλειάδες» στο Παγκράτι. Βρισκόμασταν στα μισά της συνομιλίας μας. Ξαφνικά έσκυψε κάτω απ’ το τραπέζι, στα χαλίκια, πήρε κάτι με το χέρι της και το απέθεσε προσεκτικά λίγο πιο δίπλα, εκεί όπου υπήρχε χώμα. «Είχε εγκλωβιστεί το σαλιγκάρι, απλώς του έδωσα ένα χεράκι, τώρα συνεχίζουμε» είπε και χαμογέλασε. Αφορμή για τη συνάντηση της 40χρονης ποιήτριας με «Το Βήμα» στάθηκε η πρόσφατη διάκρισή της με το Κρατικό Βραβείο Ποίησης 2018 για το βιβλίο της Η επιστροφή των νεκρών (2017). «Πήρα την πρώτη έκπληξη όταν ανακοινώθηκε η βραχεία λίστα. Δεν το περίμενα. Είμαι πλέον κατενθουσιασμένη, αυτή η αναγνώριση της γραφής μου αποτελεί μεγάλη τιμή για μένα» υπογράμμισε. Η ίδια εμφανίστηκε στα γράμματα με τη συλλογή Λονδίνο – Ιστανμπούλ (2009), «ένα βιβλίο μετεφηβικό, που προέκυψε από τη διύλιση μιας ερωτικής απογοήτευσης», και συνέχισε το 2013 με τα Αστικά ερείπια (και αντιπερισπασμοί), «ένα καθαρά αθηναϊκό βιβλίο, όπου αποτυπώνεται η απέχθειά μου για την πραγματικότητα της πόλης». Στο τελευταίο, την τρίτη και βραβευμένη συλλογή της, «πέρασαν, μεταξύ άλλων, και διαβάσματα που έχω κάνει για το διδακτορικό που τελειώνω αυτή την περίοδο. Ασχολούμαι με έναν διωγμό που έγινε λίγες μέρες πριν ξεσπάσει ο Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος, τον Ιούνιο του 1914, στη Φώκαια της Μικράς Ασίας. Πρόκειται για ένα ιστορικό ντοκιμαντέρ που προορίζεται όμως για μια ιστοσελίδα» σημείωσε.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω