Για πολλά χρόνια οι περισσότεροι αντιμετώπιζαν την Tesla και το ηλεκτρικό όραμα του Ελον Μασκ ως πυροτέχνημα. Ως ένα πανάκριβο «πείραμα» που στρίμωξε τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες στα σχοινιά, αποκαλύπτοντας την απόλυτη εξάρτησή τους από τα ορυκτά καύσιμα, τη λατρεία τους για τον κυλινδρισμό των παραδοσιακών κινητήρων, την κυριαρχία των turbo και άλλες ιερές έννοιες του παρελθόντος. Οταν εκείνες αντιλήφθηκαν ότι ο κόσμος αλλάζει αξιοποίησαν το μέγεθός τους για να κερδίσουν τον χαμένο χρόνο ανακοινώνοντας μεγαλεπήβολα σχέδια ηλεκτροκίνησης και δεκάδες μοντέλα που τελικά ήρθαν, έρχονται και θα έρθουν.

Κάποια από αυτά αποδείχθηκαν καλύτερα από τα αντίστοιχα Tesla αλλά ποτέ πριν από την Taycan δεν υπήρξε κάποιο που να μπορεί να στείλει τους Αμερικανούς στο μουσείο. Η εμφάνιση των εκδόσεων παραγωγής τις προηγούμενες εβδομάδες στην έκθεση της Φρανκφούρτης δεν είναι απλώς η απάντηση της Porsche στον Μασκ αλλά η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων για μια εταιρεία που βρήκε τον κατάλληλο τρόπο να διαιωνίσει τη φήμη της ως κορυφαίας κατασκευάστριας σπορ αυτοκινήτων.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω