Η Ελλάδα εδώ και αρκετά χρόνια συγκαταλέγεται στους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς και αποτελεί πόλο έλξης για διεθνείς και εγχώριους ταξιδιώτες. Πριν από την έναρξη της πανδημίας της COVID-19, ο παγκόσμιος τουρισμός είχε διανύσει μια δεκαετία συνεχούς ανάπτυξης. Ακόμη και πριν από την πανδημία όμως ο τουριστικός κλάδος βρισκόταν εν μέσω συνεχών αλλαγών λόγω των διαφόρων διεθνών τάσεων που επηρεάζουν τα επιχειρηματικά μοντέλα του κλάδου, τις προτιμήσεις των καταναλωτών και την ικανότητα των ξενοδοχείων να προσελκύουν πελάτες.

Σύμφωνα με τη νέα έκθεση που αναμένεται να δημοσιεύσει η Deloitte Ελλάδος με τίτλο «Το Ξενοδοχείο του Μέλλοντος» και αντικείμενο τις τάσεις στον σχεδιασμό των πολυτελών resorts στη Μεσόγειο, ο σχεδιασμός αναδεικνύεται ως θεμελιώδες συστατικό στον πυρήνα της ταυτότητας, του χαρακτήρα και του brand name των πολυτελών θέρετρων.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω