Υδάτινα τοπία από το Αιγαίο, την ελληνική θάλασσα, την αρμονικότητα των κυμάτων που προκαλούν τη συναισθηματική συμμετοχή του θεατή κυριαρχούν στην ατομική έκθεση φωτογραφίας του Κωνσταντίνου Μ. Λεμού, με τίτλο «Κάλλος στη σιγή» και η οποία παρουσιάζεται στο Πολιτιστικό Κέντρο του Συλλόγου Πολλώνιων, στη Μήλο. Εκεί αποτυπώνεται με ειλικρίνεια η καλλιτεχνική μάτια του φωτογράφου, ο οποίος γράφει για τον εαυτό του: «Πριν από μερικά χρόνια, μετά από ένα χειρουργείο, ήμουν καθηλωμένος στο κρεβάτι μου για πολλές εβδομάδες και στη διάρκεια εκείνων των ημερών αποφάσισα να διδάξω στον εαυτό μου μια νέα δεξιότητα – τη φωτογραφία. Στα χρόνια που ακολούθησαν ήμουν εντελώς αυτοδίδακτος, στηριζόμενος για καθοδήγηση αποκλειστικά σε βιβλία και πληροφορίες από το Διαδίκτυο. Οι επιρροές μου ήταν οι Ρόμπερτ Μακάμπ, Χιρόσι Σουγκιμότ, Ανσελ Ανταμς και Πίτερ Μακίνον. Ως ένα φως στο μέλλον».

Η έκθεση, που τον Σεπτέμβριο θα μεταφερθεί στο Μεταλλευτικό Μουσείο Μήλου και θα διαρκέσει μέχρι τον Μάιο του 2022, πραγματοποιείται σε αγαστή συνδιοργάνωση του «Συνεδριακού Κέντρου Μήλου» της οικογένειας Κυριακοπούλου και του καλλιτεχνικού φιλανθρωπικού ιδρύματος «The Piano Project». Ο ιδρυτής του «The Piano Project», Μιχάλης Τάγκας, μας εξηγεί τους λόγους που αποφάσισε να συνδράμει στο καλλιτεχνικό εγχείρημα, το οποίο διοργανώνεται για πρώτη φορά στο νησί: «Η πολιτιστική παράδοση και ενασχόληση της οικογένειας Κυριακοπούλου με την τέχνη αποτέλεσε εχέγγυο που μας ώθησε, νιώθοντας τρομερή ασφάλεια, σε αυτή τη συνεργασία. Οπως γνωρίζουμε, ο κ. Οδυσσέας Κυριακόπουλος υπήρξε πρόεδρος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ενώ η αδελφή του, Φλωρίκα, μέσα από το «Φουγάρο», τον καλλιτεχνικό πολυχώρο που έχει δημιουργήσει στο Ναύπλιο, συμβάλλει αποφασιστικά στη διάδοση του πολιτισμού σε μικρούς και μεγάλους».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω