H S-Class αποτελεί ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα όσο και εμβληματικά μοντέλα της Mercedes-Benz. Ταυτόχρονα θεωρείται κάτι σαν «πυξίδα» για τις νέες τάσεις της εκκεντρικής πολυτέλειας, αποτελώντας διαχρονικά ορόσημο για την κατηγορία που βρίσκεται στην κορυφή της τετράτροχης «τροφικής» αλυσίδας χάρη κυρίως στην εμμονική προσήλωση των γερμανών μηχανικών να εισαγάγουν σε κάθε γενιά της ή μάλλον ακριβέστερα, ήδη από το μοντέλο που αποτέλεσε τον προπομπό της άφιξης της, την W180  του 1953 ή Ponton, τεχνολογικούς νεολογισμούς που φρόντιζαν να δίνουν νέο νόημα στην έννοια της άνεσης και όχι απαραιτήτως υπό τη στενή έννοια του όρου.

Κάπως έτσι, από το monocoque πλαίσιο και τη δυνατότητα ρύθμισης της θερμοκρασίας ξεχωριστά για οδηγό και συνοδηγό της Ponton, τη δημιουργία ζωνών παραμόρφωσης στο μπροστινό και στο πίσω τμήμα της Fintail και το πρώτο ABS που τοποθετήθηκε σε μοντέλο παραγωγής εξοπλίζοντας την W116, δηλαδή το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποίησε την εμπορική ονομασία S-Class το 1972, έως το Magic Body Control, το σύστημα ενεργητικής ανάρτησης η οποία αναπροσαρμόζεται συνεχώς και αυτομάτως με τη συνδρομή στερεοσκοπικών καμερών της τελευταίας τρέχουσας γενιάς της S-Class (W222) η οποία πρωτοεμφανίστηκε το 2013, η πορεία του μοντέλου βρίθει από τεχνολογικές καινοτομίες.
Εκτός ωστόσο από τον τίτλο του οροσήμου ο οποίος αποτελεί κάτι σαν ατύπως κεκτημένη ιδιότητα για την S-Class, το πολυτελές μοντέλο της Mercedes-Benz κατέκτησε προσφάτως ένα απολύτως ρεαλιστικό ορόσημο, το οποίο επαληθεύει με τον αλάνθαστο τρόπο των αριθμών την ηγετική της θέση στην κατηγορία.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω