Υπάρχει μια ρήση-κλισέ στα λόγια του Akio Toyoda, διαδόχου και επικεφαλής της μεγαλύτερης ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, που αποδίδει όσο καμιά άλλη το DNA της Toyota στον 21ο αιώνα. «Οχι πια βαρετά αυτοκίνητα» είπε πριν από χρόνια σε μια σύσκεψη με στελέχη της εταιρείας του, και αυτό αρκούσε για να πυροδοτήσει τη διαδικασία δημιουργίας μοντέλων όπως η Supra, το C-HR, η νέα Corolla και τώρα το νέο Yaris. Το τελευταίο με πωλήσεις-ρεκόρ στις τρεις προηγούμενες γενιές του στην Ελλάδα αξιοποιεί όχι μόνο τη νέα αρχιτεκτονική της Toyota, η οποία μεταμόρφωσε κυριολεκτικά την οδική του συμπεριφορά, αλλά και την υβριδική τεχνολογία που ο κατασκευαστής του εκδημοκράτισε.

Αντιθέσεις

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω