Η Toyota υπήρξε από τους πρωτοπόρους στις εναλλακτικές τεχνολογίες κινητήρων, όπως αποδεικνύει περίτρανα το παράδειγμα της πρώτης γενιάς του Prius εν έτει 1997 όταν η υβριδική τεχνολογία σε μοντέλα ευρείας παραγωγής φάνταζε για τους υπόλοιπους κατασκευαστές εξίσου εξωτική με αποστολή στον πλανήτη Αρη. Η συνέχεια της ιστορίας είναι λίγο-πολύ γνωστή και εξασφάλισε στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία τα σκήπτρα στην κατηγορία των αυτοκινήτων με εναλλακτικής τεχνολογίας κινητήρες επί σειρά ετών κατά τα οποία η Toyota, επί της ουσίας, διαγωνιζόταν χωρίς αντίπαλο στον συγκεκριμένο τομέα.

Εξίσου γνωστές με το success story της ιαπωνικής φίρμας στην υβριδική τεχνολογία είναι οι αρχικές της ενστάσεις για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα, καθώς είχε επανειλημμένως διατυπώσει τις ανησυχίες της για το είδος, επικαλούμενη την αργή εξέλιξη στην τεχνολογία των μπαταριών και τη νομοτελειακή αύξηση του κόστους του τελικού ηλεκτρικού προϊόντος αν δεν υπήρχε η προϋπόθεση της ήπιας προσαρμογής σε συνάρτηση με την αντίστοιχη τεχνολογική εξέλιξη.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω