Από τις πρώτες προτεραιότητες της κυβέρνησης ήταν ο ψηφιακός μετασχηματισμός του κράτους, προχωρώντας μάλιστα και στη δημιουργία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης το οποίο έχει την ευθύνη για τη μετάβαση στη νέα… εποχή.

Τα πρώτα δείγματα της μετάβασης αυτής τα είδαμε στο πρώτο εξάμηνο διακυβέρνησης. Ωστόσο η πανδημία της COVID-19 και οι νέες ανάγκες που δημιουργήθηκαν για εξ αποστάσεως εργασία, εκπαίδευση και συναλλαγές με τις υπηρεσίες του Δημοσίου επιτάχυναν αυτή τη μετάβαση. Περίπου 1.000 υπηρεσίες είναι διαθέσιμες μέσω του gov.gr (διαθέσιμο και για κινητά μέσω της ειδικής εφαρμογής), ενώ οι πολίτες μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω βιντεοκλήσης με τα ΚΕΠ και τον ΟΑΕΔ. Υπολογίζεται ότι αυτή η ταχεία ψηφιοποίηση του ελληνικού Δημοσίου είχε σαν αποτέλεσμα την εξοικονόμηση πάνω από 30 εκατ. επισκέψεων των πολιτών στα γκισέ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω