Για όλους αυτούς που λατρεύουν τα αυτοκίνητα οι εποχές που ζούμε είναι ιστορικές. Για εκείνους δε που ζουν και εργάζονται μέσα και γύρω από την αυτοκινητοβιομηχανία οι στιγμές είναι ιστορικότερες, καθώς βλέπουν τον κόσμο να αλλάζει γύρω τους και αισθάνονται τυχεροί που όλα αυτά συμβαίνουν επί των ημερών τους. Ανάμεσά τους και εμείς που επιστρέφοντας από την εφετινή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης – αυτή που κατακρίθηκε όσο καμία άλλη από τις διεθνείς διοργανώσεις στο παρελθόν για την «ένδεια» των εκθεμάτων της – αποφασίσαμε να δούμε το ποτήρι μισογεμάτο και να αφιερώσουμε το εξώφυλλο του Autohub σε ένα εμβληματικό αυτοκίνητο «παλαιάς κοπής» που πριν από μερικούς μήνες πέτυχε στο Nurburgring της Γερμανίας τον απόλυτο χρόνο γύρου στην κατηγορία των «hot hatchbacks».

Εξωπραγματικά ικανό στην πίστα, απίστευτα γρήγορο εκεί και στον δρόμο, πανίσχυρο αλλά και ιδιαίτερο από πλευράς αξίας, το Renault Megane RS Trophy-R αποτελεί σπονδή στην ιστορία της γαλλικής εταιρείας αλλά και σύμβολο μιας εποχής που δύει. Την αίσθηση που δίνει στον οδηγό του είναι απίθανο να τη συναντήσουμε στα αυτοκίνητα του ηλεκτροκίνητου μέλλοντος που παρά τις επιδόσεις τους δεν θα είναι ποτέ τα ίδια με αυτά που μεγαλώσαμε και οδηγούμε μέχρι σήμερα. «Ευτυχώς για το περιβάλλον» θα πουν κάποιοι και ως έναν βαθμό προσυπογράφουμε καθώς η εξέλιξη, ανεξαρτήτως κινήτρων, είναι αναπόφευκτη. Το συναντάς παντού, κυρίως δε στις εκθέσεις αυτοκινήτων, εκεί που αξίζει να περπατήσεις μέχρι το τελευταίο τους μέτρο για να συναντήσεις τις εξελίξεις, για να μιλήσεις με τα φωτεινά μυαλά που οραματίζονται το μέλλον έστω και υπό το άγρυπνο βλέμμα του marketing, να εκπλαγείς από τις ιδέες τους και να χαμογελάσεις κοιτάζοντας αυτοκίνητα όπως τα αποκλειστικά ηλεκτρoκίνητα πλέον smart fortwo και forfour που αποκτούν νέο, πολύ πιο ευδιάκριτο και χρήσιμο ρόλο στο τετράτροχο γίγνεσθαι. Η επόμενη χρονιά θα είναι κομβική για τη διάδοση της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο και ταυτόχρονα η χρονιά που μέσω των Ολυμπιακών Αγώνων η Toyota θα κατακλύσει το Τόκιο με ηλεκτρικά οχήματα διαφορετικών κατηγοριών περνώντας και το τελευταίο σύνορο που πεισματικά επί χρόνια αρνούνταν να προσεγγίσει. Καλώς ήρθατε και σε αυτό το Autohub.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω