Η δική του είναι μια ζωγραφική του ελαχίστου, η οποία ωστόσο καταφέρνει να φέρει αδιόρατα μέσα της μνήμες από τον Χαλεπά ως τον Βαμβακάρη, από τις χαράξεις του Μόραλη ως τα σχέδια του Γιάννη Παππά. Είναι αναμφίβολα ένας από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες της γενιάς του και η ατομική του έκθεση στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων στο Μεταξουργείο είναι το μεγάλο εικαστικό γεγονός αυτής της περιόδου. Με τίτλο της «Τα θεωρητικά αντικείμενα. Εργα 2017-2020» εστιάζει στη μετάβαση του Παπαηλιάκη στη σχηματική ζωγραφική. Ανάμεσά τους και έργα από «Τα αρχαϊκά μέλη» (2018-2019), την πρώτη ολοκληρωμένη σειρά έργων με έμφαση στον ελαφριά χρωματισμένο ζωγραφικό χώρο και στην οργάνωση της σύνθεσης με ελάχιστες γραμμές, χωρίς διορθώσεις ή προσχέδιο.

Η έκθεση του Παπαηλιάκη εγκαινιάζει και το εκθεσιακό πρόγραμμα του Χριστόφορου Μαρίνου, του νέου επικεφαλής εικαστικών εκθέσεων και δράσεων του ΟΠΑΝΔΑ (Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων). Οπως θα πει ο επιμελητής στο «Βήμα», «αποφάσισα να ξεκινήσω με τη δική του έκθεση και μάλιστα στη Δημοτική Πινακοθήκη, γιατί ήθελα να κάνω και μια δήλωση.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω