• Αναζήτηση
  • Η τάξη του 2019

    13+1 νέες αφίξεις από κάθε κατηγορία και για κάθε προτίμηση που ήδη διεκδικούν ή θα διεκδικήσουν σύντομα την προσοχή του ελληνικού κοινού

    Static photo Colour: Turbo blue

    Audi Q3

    Εχοντας πραγματοποιήσει τη μετάβαση σε μια νέα αρχιτεκτονική (MQB) και μιμούμενο το σχεδιαστικό όσο και το τεχνολογικό ύφος του Q8, η νέα γενιά του γερμανικού SUV, η οποία είναι ήδη διαθέσιμη στην Ελλάδα από 32.900 ευρώ, αποτελεί κάτι παραπάνω από απλή εξέλιξη του προκατόχου του. Το Q3 έχει αυξήσει σημαντικά τις διαστάσεις του (+9,7 εκ. κατά μήκος και +7,8 εκ. στο μεταξόνιο), με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε όρους ευρυχωρίας αλλά και πρακτικότητας, η οποία συνοψίζεται σε μεγέθη 530-1.525 λίτρα για τον χώρο αποσκευών. Ριζική είναι και η αναβάθμιση στο εσωτερικό του, με κυρίαρχο το δίδυμο ψηφιακού πίνακα οργάνων (10,25 ή 12,3 ίντσες) και οθόνης αφής του infotainment (8,8 ή 10,1 ίντσες) με νέες λειτουργίες. Εφαλτήριο αποτελεί η έκδοση 35 TFSI με κινητήρα 1.5, 150 ίππων και μηχανικό κιβώτιο ή S tronic, ενώ τις επιλογές βενζίνης πλαισιώνει η κορυφαία δίλιτρη και τετρακίνητη 45 TFSI, ισχύος 230 ίππων. Το ρόστερ συμπληρώνουν η δίλιτρη diesel εκδόσεις 35 TDI S tronic και η τετρακίνητη 40 TDI S tronic με ισχύ 150 και 190 ίππων.

     

    Toyota Corolla

    Ενα από τα πλέον βαριά ονόματα στην ιστορία της αυτοκίνησης επιστρέφει από τον Μάρτιο, προβάλλοντας πιο τολμηρά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και, κυρίως, έχοντας ως αφετηρία την παγκόσμια αρχιτεκτονική της Toyota, TNGA, με πολλαπλά οφέλη τόσο σε ό,τι αφορά τα κινητήρια σύνολα όσο και τη διάταξη. Συνεπικουρούμενου του μεγάλου μεταξονίου (από 2,64 ως 2,7 μέτρα), η νέα Corolla εξασφαλίζει περισσότερη ευρυχωρία και πρακτικότητα από ποτέ ανεξαρτήτως της τελικής επιλογής αμαξώματος – πεντάθυρη, station wagon ή τετράθυρη έκδοση – στα οποία θα διατεθεί και στη χώρα μας, ξεκινώντας σύντομα, με τη συγκεκριμένη σειρά… εμφανίσεως. Εξίσου αποδοτικότερη είναι και η συνολική φύση της Corolla που επενδύει περισσότερο στην υβριδική τεχνολογία κάνοντας πράξη την αντίστοιχη στρατηγική των Ιαπώνων. Οι πεντάθυρες και οι πρακτικές Touring Sports εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες με δύο υβριδικά σύνολα με δίλιτρους βενζινοκινητήρες και ισχύ 122 και 180 ίππων και έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με απόδοση 116 ίππων. Η τετράθυρη έκδοση θα είναι διαθέσιμη με το υβριδικό σύνολο με κινητήρα βενζίνης 1,8 λίτρων απόδοσης 122 ίππων καθώς και με βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων απόδοσης 132 ίππων σε συνδυασμό με CVT κιβώτιο.

     

    Volvo V60 Cross Country

    Απηχώντας τη μέχρι πρότινος εθιμοτυπικά σουηδική – και πλέον ολοένα και πιο συχνή – περιπετειώδη συνταγή Cross Country, η νέα φερώνυμη έκδοση του V60 συνδυάζει το απαράμιλλο κράμα πρακτικότητας και εργονομίας του μοντέλου με αυξημένη κατά 7,5 εκατοστά απόσταση από το έδαφος και μια σειρά από σχεδιαστικά και εξοπλιστικά χαρακτηριστικά που εξασφαλίζουν στο entry-level wagon της σκανδιναβικής φίρμας τη δυνατότητα κίνησης και εκτός ασφάλτου. Στην Ελλάδα, το αποκλειστικά τετρακίνητο V60 Cross Country είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία στην έκδοση D4 με diesel μοτέρ 190 ίππων με εφαλτήριο τα 61.595 ευρώ, ενώ από τον Μάιο θα προστεθεί και η έκδοση βενζίνης Τ5 με απόδοση 250 ίππους.

     

    Renault Kadjar

    Με ανανεωμένη εμφάνιση, χαρακτηριστικά που αποσκοπούν στην ενίσχυση της εργονομίας και κυρίαρχη την προσθήκη του νέου turbo κινητήρα βενζίνης των 1,3 λίτρων, το γαλλικό SUV επιστρέφει αναβαθμισμένο με την υπόσχεση μιας πιο ολοκληρωμένης πρότασης. Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από τις αρχές της άνοιξης, το Kadjar προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής του με τον νέο βενζινοκινητήρα σε εκδοχές ισχύος 140 ή 160 ίππων σε συνδυασμό και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Την γκάμα συμπληρώνουν οι επίσης βελτιωμένοι diesel των 1.461 και 1.749 κ.εκ. με ισχύ 115 και 150 ίππων, αντίστοιχα, ενώ η κορυφαία πετρελαιοκίνητη έκδοση προσφέρει κατ’ επιλογή και τη δυνατότητα τετρακίνησης.

     

    VW T-Cross

    To νέο SUV μέλος της γκάμας των Γερμανών θα διατεθεί στην ελληνική αγορά από την άνοιξη προσφέροντας τον γνώριμο συνδυασμό πολλαπλότητας επιλογών και κατασκευαστικής ποιότητας σε compact διαστάσεις. Με αφετηρία του την αρχιτεκτονική του Polo, το T-Cross φροντίζει με έξυπνες λύσεις, όπως η δυνατότητα κύλισης του πίσω καθίσματος κατά 14 εκ., να προσφέρει ευελιξία στη διαμόρφωση, μεγιστοποιώντας την αποθηκευτική του ικανότητα η οποία ξεκινά από τα 385 και φτάνει έως και τα 1.281 λίτρα, παρά το μήκος των 4,11 μέτρων. Εφαλτήριο για την γκάμα αποτελεί ο τρικύλινδρος 1,0 λίτρου σε εκδοχές 95 και 115 ίππων, δίνοντας τη σκυτάλη στον κινητήρα 1,5 λίτρου, απόδοσης 150 ίππων. Τις διαθέσιμες επιλογές συμπληρώνει το diesel μοτέρ 1,6 λίτρων με ισχύ 95 ίππων.

     

    BMW Σειρά 3

    Επωφελούμενη από νέα αρχιτεκτονική (CLAR) και πληθώρα νεολογισμών, τόσο με αμιγείς αυτοκινητιστικούς όρους όσο και σε επίπεδο gadgets, η νέα έβδομη γενιά της Σειράς 3, υπόσχεται την πιο ικανή και επιβλητική εκδοχή της διαχρονικά. Με μεγαλύτερες διαστάσεις (4,709 μ. μήκος – 1,827 μ. πλάτος -1,422 ύψος), μικρότερο βάρος (-55 κιλά) και ουσιαστικά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (480 λίτρα), η νέα «3άρα» συμπεριλαμβάνει στα χαρακτηριστικά της, μεταξύ πολλών άλλων, μια νέας διάταξης ενεργή ανάρτηση καθώς και το ευφυές σύστημα Personal Assistant που μαθαίνει τις συνήθειες του οδηγού και ρυθμίζει αναλόγως το σύνολο των παραμέτρων του αυτοκινήτου. Διαθέσιμη σε εκδόσεις βενζίνης και diesel με ισχύ από 150 έως 265 ίππους και προαιρετικά τετρακίνητη με αρχική τιμή τα 49.550 ευρώ για την έκδοση 330i, με απόδοση 258 ίππων.

     

    Mercedes EQC

    Η EQC, η οποία στη χώρα μας αναμένεται από το καλοκαίρι, είναι το μοντέλο που θα επωμιστεί το βάρος των συστάσεων για τη νέα ηλεκτρική εποχή της Mercedes-Benz, εξ ου και εκτός από τα χαρακτηριστικά στοιχεία που υπαγορεύτηκαν από την αμιγώς ηλεκτρική της υπόσταση, οι σχεδιαστές της επέλεξαν ένα πολύ διαφορετικό αισθητικό ιδίωμα συγκριτικά με τη συνήθη εικόνα των SUV της γερμανικής φίρμας. Ανεξαρτήτως σχεδίασης, τα σημαντικότερα στοιχεία της EQC 400 4Matic προκύπτουν στην αθέατη πλευρά της. Εκεί χάρη στην παρουσία δύο ηλεκτρικών μοτέρ – ενός τοποθετημένου σε κάθε άξονα – το ηλεκτροκίνητο SUV προσφέρει συνολική ισχύ 408 ίππων και 765 Nm ροπής σε συνδυασμό με τετρακίνηση. Το δίδυμο ηλεκτροκινητήρων τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου απόδοσης 80 kWh οι οποίες του εξασφαλίζουν αυτονομία 450 χλμ., ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι δίνουν τη δυνατότητα αναπλήρωσης του 80% της ενέργειάς τους με επαναφόρτιση διάρκειας 40 λεπτών. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, το ηλεκτρικό SUV εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ./ώρα, ενώ στα χαρακτηριστικά της συνυπολογίστε και το ευφυές σύστημα infotainment MBUX.

     

    Opel Grandland X PHEV

    Μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα διατίθεται και στη χώρα μας πρόκειται να αποκτήσει εντός του 2019 ένα από τα πλέον δημοφιλή και εξοπλιστικά αρτιότερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, το οποίο δείχνει ήδη να κεφαλαιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τον συνδυασμό σχέσης ποιότητας – τιμής και των χωροταξικών ευκολιών που υπαγορεύονται από τις διαστάσεις του. Μέχρι την άφιξη της νέας plug-in έκδοσης, η οποία αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς, οι δυνητικοί αγοραστές του μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο εκδόσεων βενζίνης 1,2 και 1,6 λίτρων με ισχύ 130 και 180 ίππων αντίστοιχα και ισάριθμων πετρελαίου με κυβισμό 1,5 και 2,0 λίτρων απόδοσης 130 και 177 ίππων με εφαλτήριο τα 21.950 ευρώ για βενζίνη ή diesel.

     

    Nissan Leaf 3.Zero e+

    Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Nissan απέκτησε μια νέα, ισχυρότερη αλλά και ικανότερη σε επίπεδο αυτονομίας έκδοση, η οποία θα είναι διαθέσιμη και στη χώρα μας από τον προσεχή Ιούνιο. Το Leaf 3.Zero e+, όπως ονομάζεται, εφοδιάζεται με ένα ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 217 ίππους, ενώ η διαθέσιμη ροπή ανέρχεται σε 340 Nm. Ακόμα σημαντικότερη είναι ωστόσο η νέα, μεγαλύτερη μπαταρία της έκδοσης αποτελούμενη από 288 συστοιχίες λιθίου με απόδοση 62 kWh, η οποία αυξάνει την αυτονομία σε 385 χλμ. Παράλληλα, η νέα έκδοση που προστίθεται στις επιλογές του ιαπωνικού μοντέλου προσφέρει και τη δυνατότητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή 100 kW αναπληρώνοντας το 80% της ενέργειας των μπαταριών σε 40 λεπτά.

     

    Skoda Scala

    H νέα απόπειρα των Τσέχων στην κρίσιμη μικρομεσαία κατηγορία αποτυπώνει την πρόθεσή τους να «ανέβουν σκαλί», διεκδικώντας πολύ περισσότερα σε σχέση με το παρελθόν. Την ανέλιξη θα αναλάβει το Scala, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην εγχώρια αγορά από το προσεχές καλοκαίρι, προβάλλοντας πολύ πιο εξελιγμένα χαρακτηριστικά από το Rapid το οποίο αντικαθιστά. Με μήκος 4,362 μ., πλάτος 1,793 μ., ύψος 1,471 μ. και μεταξόνιο 2,649 μ. το τσεχικό μοντέλο μεγιστοποιεί τα οφέλη μετάβασης σε μια καινούργια αρχιτεκτονική, υποσχόμενο απαράμιλλη ευρυχωρία και πρακτικότητα που είναι συνώνυμη με τη Skoda (χωρητικότητα πορτμπαγκάζ 467-1.410 λίτρα). Τα παραπάνω συνδυάζονται με μια σαφώς πιο σύγχρονη και ποιοτική εικόνα τόσο εκτός όσο και εντός, ενώ σε ό,τι αφορά τους κινητήρες ξεκινούν από τον τρικύλινδρο του 1,0 λίτρου με 95 ή 115 ίππους και φτάνουν έως τους 150 ίππους από τον TSI 1,5 λίτρου, συμπεριλαμβανομένου ενός diesel 115 ίππων αλλά και έκδοσης φυσικού αερίου.

     

    Honda CR-V Hybrid

    H υβριδική έκδοση του CR-V αποτελεί την πρώτη αντίστοιχης τεχνολογίας SUV πρόταση της Honda σε ευρωπαϊκό έδαφος, η οποία θα βρει διέξοδο και στην ελληνική αγορά, όπου αναμένεται από τον Μάρτιο.
    Συνδυάζοντας έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ το υβριδικό SUV προσφέρει συνδυαστική ισχύ 184 ίππων και 315 Nm ροπής, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα να μεταβάλλει αυτομάτως τη λειτουργία του ανάμεσα σε ηλεκτρική ή υβριδική ανάλογα με τις συνθήκες στις οποίες κινείται, με γνώμονα την εξοικονόμηση ενέργειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αγοραστές του θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, με τις πρώτες να είναι φυσικά και οι αποδοτικότερες, περιορίζοντας τα μεγέθη κατανάλωσης καυσίμου σε 5,3 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 120 γρ./χλμ.

     

    Peugeot 508

    Με όπλο την πληθωρική σχεδιαστική γραμμή που ισορροπεί μεταξύ κομψότητας και δυναμισμού, καθώς και την πολλαπλότητα των επιλογών του, η οποία θα αυξάνεται ολοένα με το πέρασμα του χρόνου, η νέα, δεύτερη γενιά του 508 θα αφιχθεί στη χώρα μας από τον προσεχή Μάρτιο, αρχικά στη liftback έκδοση, φιλοδοξώντας να ανατρέψει την κάπως «μουντή» αντίληψη για την κατηγορία του. Με αφετηρία μια νέα πλατφόρμα, αυξημένο κατά 2,0 εκατοστά πλάτος και περιορισμένο κατά 6,0 και 8,0 εκατοστά μήκος και ύψος, το γαλλικό μοντέλο, εκτός της μεταβολής των αναλογιών του επί το αθλητικότερο, καταφέρνει να ενισχύσει την πρακτικότητα που προσφέρει με χώρο αποσκευών που ξεκινά από τα 487 και φτάνει έως τα 1.537 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Στο εσωτερικό, το i-Cokpit, εκτός από την αναγνωρίσιμη μικρή στεφάνη του τιμονιού και το οικείο οδηγοκεντρικό σχεδιαστικό προφίλ, μεταφράζεται σε ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη 10,0 ιντσών για το infotainment. Διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης 1,6 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 180 και 225 ίππων καθώς και με diesel 1,5 και 2,0 λίτρων με απόδοση 130, 160 και 180 ίππων.

    DS3 Crossback

    Απηχώντας το μείγμα σχεδιαστικής εκκεντρικότητας και ιδιαίτερης έμφασης στη λεπτομέρεια που γνωρίσαμε από το DS7 Crossback, το νέο DS3 Crossback είναι ένα μοντέλο που δεν περνά απαρατήρητο. Σε αυτό συνηγορεί και η «νέα» κατηγορία στην οποία προσβλέπει, καθώς με μήκος 4,12 μ., πλάτος 1,79 μ., ύψος 1,53 μ., αποκλειστικά πεντάθυρο αμάξωμα και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που προσιδιάζουν σε crossover το γαλλικό μοντέλο επιδεικνύει έναν ευπρόσδεκτο για την εποχή δυϊσμό. Σε δίπολο κινούνται και οι διαθέσιμες εκδόσεις του, καθώς εκτός από τις συμβατικές βενζίνης και diesel (Puretech 1.2 από 100 έως 155 ίππους και BlueHDi 1.5 100 ίππων) από το β’ εξάμηνο του 2019 θα προστεθεί και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση με ισχύ 136 ίππων και αυτονομία 450 χλμ.

    Lexus UX

    To μικρότερο SUV της ιαπωνικής φίρμας με 4,49 μ. μήκος, τη χαρακτηριστικά πολωτική σχεδίαση και το premium άγγιγμα της Lexus είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία στην εγχώρια αγορά, όπου ξεκινά από τα 37.600 ευρώ για την υβριδική έκδοσή του, 250h, η οποία προσφέρεται τόσο σε δικίνητη όσο και σε τετρακίνητη διαμόρφωση. Η τελευταία προκύπτει από το καινοτόμο ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης E-Four που έγκειται στην παρουσία ενός ηλεκτρικού μοτέρ το οποίο ενσωματώνεται στον πίσω άξονα καταλαμβάνοντας λιγότερο χώρο. Αμφότερες οι εκδόσεις του UX προσφέρουν ισχύ 178 ίππων, συνδυαστικό άθροισμα της ισχύος ενός δίλιτρου βενζινοκινητήρα και ενός ηλεκτροκινητήρα, που εξασφαλίζουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 και 8,7 δευτερόλεπτα (AWD).

     

     

     

    Autohub