«Η προστασία όλων μας είναι Εθνική υπόθεση»

Σε μια ώρα σκληρής δοκιμασίας για όλους, στεκόμαστε δίπλα στους συνανθρώπους μας, αναδεικνύοντας το αίσθημα κοινωνικής μας ευθύνης, στηρίζοντας τη δημόσια υγεία, την ελληνική κοινωνία, την εθνική προσπάθεια

«Η προστασία όλων μας είναι Εθνική υπόθεση» | tovima.gr

Η ασφάλεια όλων αποτελεί βασική μας προτεραιότητα.

Από την πρώτη στιγμή, με ψυχραιμία και υπευθυνότητα, συμμετέχουμε ενεργά στην εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του ιού COVID-19, εφαρμόζοντας ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης, με στόχο την ενίσχυση των μονάδων υγείας, την προστασία και ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων, τη διευκόλυνση των συναλλαγών και την απρόσκοπτη λειτουργία της Τράπεζας.

Προσφέρουμε 11 σύγχρονους αναπνευστήρες

Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνει η ελληνική κοινωνία, προχωρήσαμε σε δωρεά 11 σύγχρονων αναπνευστήρων για τον άμεσο εξοπλισμό και την ενίσχυση των αυξανόμενων αναγκών των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας του Εθνικού μας Συστήματος Υγείας.

Οι αναπνευστήρες είναι κατάλληλοι για μηχανικό αερισμό αυξημένων απαιτήσεων σε ενηλίκους, παιδιά και νεογνά.

Μεριμνούμε για την ασφάλεια στα καταστήματα

Για την προστασία των εργαζομένων και των πελατών μας στους χώρους των καταστημάτων μας, εφαρμόζουμε συγκεκριμένα μέτρα και ενέργειες, όπως τον καθημερινό καθαρισμό και την απολύμανση όλων των χώρων εξυπηρέτησης, την παροχή αντισηπτικού υγρού για την απολύμανση των χεριών στην είσοδο, την προμήθεια 50.000 μασκών για τους εργαζομένους στο δίκτυό μας, τη ρύθμιση της ροής των πελατών και τη σηματοδότηση των σημείων που πρέπει να στέκονται για την ασφάλειά τους.

Επιπλέον, έχουμε αναρτήσει ενημερωτικό υλικό με τις οδηγίες προστασίας και υγιεινής του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).

Μειώνουμε τις συναλλαγές στα γκισέ των καταστημάτων

Για την προστασία όλων μας, βασικές ταμειακές συναλλαγές, όπως αναλήψεις (έως €400), καταθέσεις μετρητών (έως €1.000), ενημέρωση υπολοίπου και κινήσεων λογαριασμών, καθώς και εξοφλήσεις λογαριασμών ΔΕΚΟ, πραγματοποιούνται αποκλειστικά στα 1.450 ΑΤΜ, στα Αυτόματα Μηχανήματα Πληρωμών APS ή μέσω Internet και Mobile Banking και όχι στα ταμεία των καταστημάτων.

Προωθούμε τη χρήση
των ηλεκτρονικών δικτύων

Για την ασφαλή και άμεση πραγματοποίηση συναλλαγών, καθώς και για την ενημέρωση  για τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες, συστήνουμε τη χρήση των υπηρεσιών Internet και Mobile Banking.

Μέσω της εφαρμογής NBG Mobile Banking για κινητά τηλέφωνα, δίνουμε τη δυνατότητα εγγραφής και απόκτησης κωδικών για πραγματοποίηση ηλεκτρονικών συναλλαγών, από τον υπολογιστή ή το κινητό, χωρίς επίσκεψη στο Κατάστημα.

Προσφέρουμε επίσης σε φυσικά πρόσωπα που επιθυμούν να γίνουν πελάτες της Τράπεζας, τη  δυνατότητα ανοίγματος λογαριασμού από το κινητό τους.

Ενθαρρύνουμε
τις ανέπαφες πληρωμές

Για ακόμη περισσότερη προστασία και ασφάλεια στις συναλλαγές, προτείνουμε τη χρήση χρεωστικών, πιστωτικών ή προπληρωμένων καρτών.

Σε εναρμόνιση με την απόφαση της Ελληνικής Ενωσης Τραπεζών, το όριο πραγματοποίησης ανέπαφων συναλλαγών έχει αυξηθεί σε €50 έως τις 31 Μαΐου 2020.

Στηρίζουμε επιχειρήσεις
και νοικοκυριά

Για τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων που πλήττονται από την υγειονομική κρίση και υπήρξαν συνεπείς στις υποχρεώσεις τους μέχρι την εμφάνιση της πανδημίας, παρέχουμε τη δυνατότητα μετάθεσης της καταβολής των δόσεων των δανείων τους, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα.

Επίσης, παρέχουμε μέτρα διευκόλυνσης σε ενήμερους ιδιώτες και ελεύθερους επαγγελματίες πελάτες μας, που έχουν πληγεί και δυσκολεύονται να συνεχίσουν να καταβάλλουν τη δόση του δανείου τους.


l
Για τους αναλυτικούς όρους και προϋποθέσεις, καθώς και για την ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.nbg.gr ή καλέστε στο 181818.

Λαμβάνουμε μέτρα για την προστασία των εργαζομένων μας

Με σκοπό την προστασία και τη διαφύλαξη της υγείας των ανθρώπων μας, αναλάβαμε πρωτοβουλίες για τη συστηματική ενημέρωση των ίδιων και των οικογενειών τους, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και σε συνεργασία με το επιστημονικό προσωπικό του Ταμείου Υγείας (ΤΥΠΕΤ).

Επίσης, έχουμε λάβει μέριμνα για την ψυχική υγεία των εργαζομένων μας και των οικογενειών τους, παρέχοντας υπηρεσία 24ωρης Τηλεφωνικής Γραμμής Συμβουλευτικής Υποστήριξης, μέσω έγκριτου οργανισμού ψυχικής υγείας.

Ταυτόχρονα, προχωρήσαμε σε προσαρμογή του τρόπου λειτουργίας μας, παρέχοντας τη δυνατότητα τηλεργασίας στο μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού και έχοντας αντικαταστήσει όλες τις επαγγελματικές συναντήσεις με τηλεφωνικές συσκέψεις ή βιντεοδιασκέψεις, εξασφαλίζοντας την απαραίτητη τεχνική υποστήριξη.

Τέλος, για τους εργαζόμενους γονείς, χορηγούμε άδειες ειδικού σκοπού για τη φύλαξη των παιδιών τους.

.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Αφιερώματα
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk