Ο ιαπωνικός όρος «σιμπούμι» αφορά «την ιδιαίτερη φινέτσα που κρύβεται κάτω από το κοινότοπο και το τετριμμένο». Κάτι που είναι διατυπωμένο σύντομα και με απόλυτη σαφήνεια. Μετριοφροσύνη δίχως το στοιχείο της σεμνοτυφίας. Μια κατάσταση εύγλωττης σιωπής. Στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Τρεβάνιαν (1931-2005), κατά κόσμον Ρόντνεϊ Γουίτακερ, καθηγητή ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Οστιν του Τέξας και καλτ συγγραφέα, η αναζήτησή του ως στάσης ζωής γίνεται με τρόπο αφηγηματικά σαρωτικό από έναν δολοφόνο. Ο Νικολάι Χελ, Δυτικός εκ καταγωγής αλλά ταγμένος στον ιαπωνικό πολιτισμό εκ πεποιθήσεως, απαράμιλλος εκτελεστής, άφθαστος σπηλαιολόγος και επίμονος κηπουρός ιαπωνικών κήπων, έχοντας αποσυρθεί από το επάγγελμά του στο κάστρο Ετσεμπαρ στη χώρα των Βάσκων αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη πρόκληση της καριέρας του – τη Μητρική Εταιρεία, παγκόσμιο μυστικό βραχίονα των πολυεθνικών και εργοδότρια της CIA.

Αλληγορία και παρωδία

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω