Την ελληνική λέξη «Μετά» (Meta) επέλεξε ο ιδρυτής του Facebook για το rebranding του μεγαλύτερου και δημοφιλέστερου κοινωνικού δικτύου του πλανήτη, ευελπιστώντας να ξεπλυθούν οι «αμαρτίες» του, που έχουν λάβει μορφή χιονοστιβάδας και απειλούν την ίδια την υπόσταση της παγκόσμιας εταιρείας του.

Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ ανακοίνωσε την τεράστια αλλαγή την περασμένη Πέμπτη, στη διάρκεια συνεδρίου για την εικονική πραγματικότητα (VR – Virtual Reality), υποστηρίζοντας πως το νέο όνομα θα εκπροσωπεί καλύτερα τη δραστηριότητα της εταιρείας του. Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «η μητρική εταιρεία Facebook Inc θα αλλάξει όνομα και στο εξής θα αποκαλείται Meta, ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στο σύνολο των δραστηριοτήτων της, από τα κοινωνικά δίκτυα μέχρι την εικονική πραγματικότητα, όμως οι ονομασίες των διαφόρων υπηρεσιών της (σ.σ. Facebook, Instagram και WhatsApp) θα παραμείνουν ίδιες».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω