Η κοινωνία δημιουργεί τις ανάγκες της ή οι ανάγκες δημιουργούνται για να επιβληθούν στην κοινωνία; Μοιάζει περίπου σαν την all time classic ερώτηση αν ή κότα έκανε το αβγό ή το αβγό την κότα; Εδώ δεν θα απαντήσουμε ούτε στην πρώτη ούτε στη δεύτερη ερώτηση. Αυτό που θα προσπαθήσουμε όμως να δούμε είναι αν όντως η επιστροφή της κασέτας ήχου αποτελεί ανάγκη της κοινότητας των ακροατών στη βάση της retromania και της memorabilia ή τέχνασμα των εταιρειών να τονώσουν τη φθίνουσα πορεία των απτών μορφών ήχου.

Πενήντα εννέα χρόνια μετά την παρουσίαση της πρώτης compact cassette ή musicassette (MC) από την ολλανδική εταιρεία Philips στο Hasselt του Βελγίου (από τον Lou Ottens – πέθανε στις 6 Μαρτίου 2021 – και την ομάδα του), οι αριθμοί δείχνουν ότι κάτι έχει αρχίσει να κινείται στην αγορά της κασέτας. Το 2021 ήταν η 9η συνεχής χρονιά όπου οι πωλήσεις του συγκεκριμένου προϊόντος σημείωσαν άνοδο, αν και αποτελεί ένα πολύ μικρό μέρος των πωλήσεων της ηχογραφημένης μουσικής στο Ηνωμένο Βασίλειο. Επίσης, αυτό που είναι αδιαπραγμάτευτο είναι ότι οι κασέτες διατίθενται πλέον ως στάνταρ σε πολλές κυκλοφορίες άλμπουμ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω