DS9
H γαλλική φίρμα μπαίνει δυναμικά στο προνομιακό πεδίο των premium κατασκευαστών, εμπλουτίζοντας την γκάμα της με ένα επιβλητικό τετράθυρο μοντέλο. Εχοντας ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική EMP2 που φιλοξενεί ήδη τα Peugeot 508 και DS7 Crossback, το DS9 επενδύει σε ένα μείγμα πολυτελούς επιτήδευσης εκμεταλλευόμενο την ιδιάζουσα σχεδιαστική υπογραφή της DS, αλλά και τις γενναιόδωρες διαστάσεις που εκτός από επικεφαλής της γκάμας της γαλλικής φίρμας το τοποθετούν στην κορυφή του ομίλου PSA ως προς αυτή την παράμετρο. Ετσι, η γαλλική μπερλίνα με μήκος 4,93 μ., πλάτος 1,85 μ. και μεταξόνιο 2,9 μ. υπόσχεται κάτι παραπάνω από άνετη φιλοξενία στους επιβαίνοντες. Σε αυτή συντείνουν εξοπλιστικά χαρακτηριστικά όπως η δυνατότητα επιλογής λειτουργίας μασάζ και κλιματισμού για τα πίσω καθίσματα αλλά και η παρουσία της ανάρτησης DS Active Scan η οποία αναπροσαρμόζει τη ρύθμιση των αμορτισέρ με τη συνδρομή σκάνερ. Την εικόνα συμπληρώνει σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 το οποίο μπορεί να αναλάβει τον έλεγχο σε ταχύτητες έως και 180 χλμ./ώρα σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμων. Την πλειονότητα των εκδόσεων θα εφοδιάζουν υβριδικά σύνολα με εφαλτήριο μια plug-in υβριδική έκδοση 225 ίππων, η οποία θα διατεθεί και σε εκδοχή ισχύος 250 ίππων. Θα ακολουθήσει μια επίσης υβριδική επαναφορτιζόμενη και τετρακίνητη έκδοση με ισχύ 350 ίππων αλλά και μια απλή βενζινοκίνητη 225 ίππων.

Mercedes-Benz E-Class
Προσπερνώντας την ακόμα καμουφλαρισμένη εμφάνιση των πρωτότυπων E-Class που έχει δώσει στη δημοσιότητα η γερμανική φίρμα και εστιάζοντας στην αθέατη πλευρά τους από όπου και θα προκύψουν τα συνταρακτικά νέα, η ανανεωμένη E-Class υπόσχεται περισσότερη ηλεκτροκίνηση αλλά και περισσότερη ισχύ από ποτέ. Σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις, αν και δεν αναμένονται δραστικές αλλαγές στους κινητήρες αυτούς καθ’ αυτούς, η ανανεωμένη E-Class θα περιλάβει στην γκάμα της έως και επτά εκδόσεις με κάποιου είδους ηλεκτροκίνητη τεχνολογία που θα λειτουργεί επικουρικά στους κινητήρες εσωτερικής καύσης προς όφελος της αποδοτικότητας. Υπό αυτό το σκεπτικό, δεδομένη θέση στην γκάμα θα εξακολουθήσουν να έχουν και οι plug-in υβριδικές εκδόσεις E 300 e και Ε 300 de, αν και δεν θα λείψουν οι βελτιώσεις.
Πληθωρική θα είναι η χάραξη της στρατηγικής και στο μέτωπο της ισχύος καθώς θα υπάρξουν δύο εκδοχές με τη φροντίδα του Affalterbach με εξακύλινδρο (AMG 43) και V8 κινητήρα βενζίνης (AMG 63), οι οποίες θα εξασφαλίζουν περισσότερη ισχύ σε σχέση με το παρελθόν ενώ μην εκπλαγείτε αν προστεθεί και ήπια υβριδική έκδοση, η οποία αναμένεται να υιοθετήσει τα διακριτικά AMG 53. Εξίσου σημαντική όσο και ολιστική αναμένεται να είναι η προσέγγιση σε όρους συστημάτων υποβοήθησης, άνεσης και ασφάλειας καθώς στο παλμαρέ της E-Class θα προστεθεί το ΜΒUX και ο ευφυής ψηφιακός βοηθός που ενεργοποιείται με τη φωνητική εντολή «Hey Mercedes» όπως και ένα νέο αντικλεπτικό σύστημα το οποίο εκτός του προφανούς, δηλαδή να δίνει στον ιδιοκτήτη το στίγμα του αυτοκινήτου ανά πάσα στιγμή, θα τον ειδοποιεί και σε περίπτωση απόπειρας φθοράς του. Την εικόνα θα συμπληρώσει μια σημαντικά βελτιωμένη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης και αποτροπής συγκρούσεων που θα βελτιώσει τις δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης του μοντέλου.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω