Ο κύβος ερρίφθη για την Εγνατία Οδό. Η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Egis Projects κρατά στα χέρια της το χρυσοφόρο, όπως όλα δείχνουν, πρότζεκτ, με το τίμημα για την παραχώρηση του οδικού άξονα για 35 χρόνια να προσεγγίζει, σύμφωνα με πληροφορίες, το 1,5 δισ. ευρώ.

Ο μεγαλύτερος ενιαίος αυτοκινητόδρομος της Ευρώπης, συνολικού μήκους 883 χλμ., αποδεικνύεται διαμάντι για το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), που φαίνεται ότι πέτυχε την υψηλότερη προσφορά στη μέχρι σήμερα ιστορία του, βάζοντας στις ράγες ένα έργο που κινδύνευσε αρκετές φορές, στα σχεδόν τέσσερα χρόνια που τράβηξε ο διαγωνισμός, να τιναχτεί στον αέρα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω