Τους τελευταίους 18 μήνες η Opel βιώνει μια σπάνια για τα δεδομένα της διεθνούς αυτοκινητοβιομηχανίας ανάπτυξη. Τα στελέχη της μιλούν ουσιαστικά για μια επανίδρυση της μάρκας που εφαρμόζοντας κρίσιμες αποφάσεις σε απαιτητικές περιόδους αύξησε την ταχύτητά της δημιουργώντας νέα δεδομένα σε προϊοντικό επίπεδο. Παρούσα πλέον στις δημοφιλέστερες κατηγορίες της αγοράς με καινούργια μοντέλα καλείται να αντιμετωπίσει την πρόκληση της αυξημένης ζήτησης στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές και ταυτόχρονα να διαχειριστεί το ενδιαφέρον που προκαλούν τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της είτε πρόκειται για τα αμιγώς ηλεκτρικά είτε για τα plug-in υβριδικά.

Το όφελος μέσω αυτών είναι πολλαπλό αφού επιτυγχάνει τους στόχους της για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του στόλου των αυτοκινήτων της, υλοποιώντας ταυτόχρονα ένα πρόγραμμα εμφάνισης νέων ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών εκδόσεων έως το 2024 για κάθε μοντέλο της. Το πλέον πρόσφατο παράδειγμα αφορά το νέο Mokka, για το οποίο θα διαβάσετε στην ενότητα μοντέλων που αναμένονται τους επόμενους μήνες στην Ελλάδα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω