Έντυπη Έκδοση Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ: Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους Οποιο νόημα και αν δίνει κανείς στη λέξη «περιπέτεια», υπάρχουν σταθερές που δύσκολα μπορείς να αγνοήσεις. Ανάμεσά τους η ικανότητα της Volvo να μεταμορφώνει τα Station Wagon αμαξώματα που κατασκευάζει με τεχνολογία που τους εξασφαλίζει off-road δυνατότητες κίνησης και ένα προφίλ που εκμεταλλεύεται τα τελευταία 22 χρόνια – όταν πρωτοεμφανίστηκαν οι Cross Country εκδόσεις – την επιθυμία για διαφοροποίηση.
Κάπως έτσι το V60 Cross Country είναι μια αυτόφωτη έκδοση του γνωστού V60 που διαφέρει από εκείνο λόγω της αυξημένης απόστασης από το έδαφος – απέχει σχεδόν 21 εκατοστά από αυτό -, εξοπλίζεται με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης και ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση που προσφέρει υποδειγματική άνεση αλλά κυρίως σου επιτρέπει να καταλάβεις τη διαφορά οδηγώντας.
Διαθέσιμο σε δύο επίπεδα εξοπλισμού (το βασικό που διαθέτει τα πάντα και το PRO με στοιχεία που τονίζουν τον εκτός δρόμου προορισμό του) εξοπλίζεται με τον δίλιτρο turbo κινητήρα πετρελαίου, ο οποίος αποδίδοντας 190 ίππους και 400 Nm ροπής συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο Geartronic οκτώ ταχυτήτων. Η συνύπαρξη και η αποτελεσματικότητά της στον τομέα των επιδόσεων είναι γνωστές από τα «απλά» V60, εδώ ωστόσο το ενδιαφέρον μετατοπίζεται στην υπηρεσία μιας διαφορετικής κεντρικής ιδέας που θα σε οδηγήσει από το σουηδικό χιονισμένο τοπίο στο ξερό ελληνικό χώμα με ευδιάκριτη ευκολία. Κυρίαρχα στοιχεία, η μόνιμη τετρακίνηση, το σύστημα ελέγχου κατάβασης του V60 CC και το πρόγραμμα οδήγησης Off Road Mode, μέσω του οποίου παραμετροποιείται η λειτουργία του κιβωτίου και του κινητήρα. Υπάρχουν επίσης τα γνωστά προγράμματα Eco, Comfort, Dynamic και Individual – κοινά με το δικίνητο V60 – που διαφοροποιούν εμφανώς την ούτως ή άλλως πολύ ενδιαφέρουσα οδηγική εμπειρία.
Κοινός παρονομαστής
Ο θάλαμος επιβατών είναι πανομοιότυπος με τα άλλα V60 αξιοποιώντας πλήρως τις εξωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου με υπερεπαρκείς χώρους για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος και όγκο 529 λίτρων στον χώρο των αποσκευών που μεγεθύνεται στα 1.441 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων. Δεν υπάρχει κανένας αιφνιδιασμός στην αρχιτεκτονική του ταμπλό, σε σύγκριση με τα μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρείας, όπου τον τόνο δίνει η κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής – σήμα κατατεθέν των σύγχρονων Volvo για το σύστημα Sensus Connect.
Ενδιαφέρουσα ιδιαιτερότητα στο V60 CC αποτελεί η επένδυση υφάσματος/βινυλίου στα καθίσματα, ωστόσο κανένα Volvo δεν είναι πραγματικό Volvo χωρίς τα συστήματα ασφαλείας του, με το City Safety να είναι και εδώ στο επίκεντρο διαθέτοντας ενεργή υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης και φρενάροντας το αυτοκίνητο αν ο οδηγός δεν αντιδράσει προκειμένου να αποφύγει τη σύγκρουση με άλλα οχήματα, πεζούς, δικυκλιστές και μεγάλα ζώα. Υπάρχουν επίσης συστήματα αποφυγής εκτροπής από τον δρόμο, αποφυγής ή μετριασμού των συγκρούσεων με οχήματα που κινούνται στο αντίθετο ρεύμα ή που έχουν εισέλθει στη λωρίδα του αλλά και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Pilot Assist που λειτουργεί σε ταχύτητες έως 130 χλμ./ώρα.