«Κανένα παιδί δεν είναι αυτό που λέμε αδύναμος μαθητής και δεν υπάρχει η κατηγορία «μαθητής που δεν τραβάει», όπως με φρίκη ακούω να λέγεται κατά καιρούς στην εκπαιδευτική κοινότητα» λέει στο «Βήμα» ο πρόεδρος της νέας επιστημονικής επιτροπής των πρότυπων και πειραματικών σχολείων της χώρας, ο έμπειρος καθηγητής Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Γιώργος Τόμπρας, και σχολιάζει πόσο σημαντικό είναι να έρθουν σε επαφή από νωρίς οι μαθητές με τη γνώση, άρα τελικά με τον πολιτισμό μας. «Κανένα παιδί δεν πρέπει να αισθάνεται ότι αυτό φταίει εάν οι σχολικές του επιδόσεις δεν είναι αυτές που θα ήθελε» λέει ο κ. Τόμπρας. «Κάθε επιστήμη έχει τη δική της μεθοδολογία, τη θεμελιακή δομή και τις αρχές της οι οποίες όταν δοθούν σωστά εμπεριέχουν τον τρόπο ανάπτυξής της αλλά και τον τρόπο κατανόησής της».

Τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία της χώρας φέτος σχεδόν διπλασιάζονται, τοποθετούνται σε κάθε Περιφέρεια της χώρας με στόχο τελικά να γίνουν σχολεία αναφοράς σε μια προσπάθεια αναβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης. Και αυτό γιατί οι στόχοι και τα αποτελέσματα των αναζητήσεων και πειραματισμών που αφορούν τόσο τις μορφές διδασκαλίας όσο και τα μέσα διδασκαλίας θα συμβάλουν με τη μεταφορά τους προς τα γενικά σχολεία στη σταθερή και συνεχή βελτίωση των μαθησιακών στόχων σε κάθε βαθμίδα και τάξη διδασκαλίας και βεβαίως για κάθε γνωσιακό αντικείμενο.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω