Αυτή είναι μια από τις ομολογουμένως σπάνιες περιπτώσεις αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής στις οποίες πρέπει να προσπεράσεις – προσωρινά – τη δύναμη της εικόνας του 3008 και να εστιάσεις το ενδιαφέρον σου στον βραβευμένο τρικύλινδρο κινητήρα των 1.199 κ.εκ. που τοποθετείται στη βάση της βενζινοκίνητης γκάμας του γαλλικού SUV. Η όποια υποψία ασυμβατότητας ενός μοτέρ τόσο χαμηλού κυβισμού με ένα μοντέλο αυτού του μεγέθους (4,447 μέτρα μήκους, 2,675 μέτρα μεταξόνιο και σχεδόν 1.300 κιλά βάρος) αλλά κυρίως αυτής της στόχευσης, διαψεύδεται πανηγυρικά στον δρόμο. Οι 130 ίπποι και τα 230 Nm ροπής εξασφαλίζουν καλές επιδόσεις αλλά και ικανοποιητικές τιμές κατανάλωσης, ειδικά αν δεν επιζητείς τη διαδικασία «0-100 χλμ./ώρα» σε κάθε φανάρι.

Πολύτιμος αρωγός στην ομοιογένεια του συνόλου αποδεικνύεται το αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων το οποίο αποκαλύπτει τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του συγκεκριμένου κινητήρα και την απόδοσή του σε μεγάλο εύρος στροφών προς όφελος και των χαμηλών επιπέδων θορύβου ενώ δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να διασκεδάσει πραγματικά επιλέγοντας την αλλαγή σχέσεων από τα paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Πολύ εύχρηστο στην πόλη και απολαυστικό στον αυτοκινητόδρομο αυτό το κιβώτιο είναι μια από τις ηχηρότερες αποδείξεις των ισχυρισμών της Peugeot για τον premium χαρακτήρα του 3008. Συνυπολογίζοντας επίσης τη λειτουργία Sport που «επιβάλλει» τις αλλαγές ταχυτήτων σε υψηλότερες στροφές αντιλαμβάνεσαι ότι αυτή η έκδοση δεν υστερεί στον τομέα της οδηγικής ευχαρίστησης πέρα από τον τυπικό μεταφορικό ρόλο της.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω