Οχι με ένα, αλλά με δύο άλμπουμ επέστρεψε προσφάτως στη δισκογραφία ο Γιόνας Κάουφμαν. Το πρώτο, ηχογραφημένο κατά τις ημέρες της καραντίνας, έχει τίτλο «Selige Stunde» («Στιγμές χαράς») και περιλαμβάνει ρομαντικά λίντερ που αγαπάει ιδιαίτερα ο τενόρος. Τραγούδια σαν αυτά που ερμηνεύει τώρα στις ανά τον κόσμο εμφανίσεις του και που θα φέρει μαζί του και στην Ελλάδα, στο ρεσιτάλ που θα δώσει την ερχόμενη Παρασκευή 6 Νοεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (στο πιάνο θα τον συνοδεύσει ο Χέλμουτ Ντόιτς, αγαπημένος φίλος και συνεργάτης του εδώ και πολλά χρόνια). Το δεύτερο CD θα κυκλοφορήσει στις 13 Νοεμβρίου, και αυτό από τη Sony Classical, και θα έχει εορταστικό χαρακτήρα, καθώς θα περιλαμβάνει χριστουγεννιάτικα τραγούδια, παραδοσιακά έργα μεγάλων συνθετών αλλά και επιτυχίες της αμερικανικής ποπ όπως τα «Let It Snow» και «White Christmas». Εκτός όμως από τον χώρο της δισκογραφίας, ο καλλιτέχνης δίνει δυναμικό «παρών» και στη σκηνή: Αφού ερμήνευσε τον «Ντον Κάρλος» του Βέρντι σε μια (αμφιλεγόμενη σκηνοθετικά) παραγωγή της Κρατικής Οπερας της Βιέννης, στα τέλη του Νοεμβρίου θα ερμηνεύσει τον ποιητή Ροντόλφο στην «Μποέμ» του Πουτσίνι στην Κρατική Οπερα της Βαυαρίας, στο Μόναχο. Θα ακολουθήσει η χριστουγεννιάτικη περιοδεία του σε Παρίσι, Βιέννη, Μόναχο, Φρανκφούρτη, Ντίσελντορφ, Μανχάιμ και Ανόβερο. Ασφυκτικό το πρόγραμμα του καλλιτέχνη ακόμα και αυτή την εποχή που πολλά θέατρα έχουν αναστείλει τη λειτουργία τους ή έχουν συμπτύξει δραματικά το πρόγραμμά τους. Ο Κάουφμαν όμως παραμένει περιζήτητος, ένας σουπερστάρ η φήμη του οποίου ξεπερνά τα στενά οπερατικά όρια, όπως επιβεβαιώνει και το «Jonas Kaufmann – A Global Star in Private» που προβλήθηκε προσφάτως από το Amazon Prime. Πρόκειται για ένα ντοκιμαντέρ μέσα από το οποίο ο καλλιτέχνης μοιράστηκε για πρώτη φορά με τους θαυμαστές του στιγμές από την καθημερινότητά του, όχι μόνο στα στούντιο ηχογραφήσεων αλλά ακόμα και στο σπίτι του, παρέα με την οικογένειά του.

Μια καθημερινότητα που τώρα, ακόμα και για εκείνον που τα θέατρα ερίζουν για την απόκτησή του, έχει γίνει αρκετά δύσκολη στην εποχή της COVID-19. «Η πανδημία επηρεάζει καθημερινά με δραματικό τρόπο τη ζωή των ανθρώπων του θεάματος για έναν κυρίως λόγο», λέει, «επειδή, αν είσαι ερμηνευτής χρειάζεσαι το κοινό, που αυτή την περίοδο το στερείσαι. Δώσαμε, βεβαίως, ψηφιακές συναυλίες, κάποιοι συνάδελφοι βρήκαν την ευκαιρία να κάνουν μερικά ιδιαίτερα πράγματα μέσα από το Διαδίκτυο, όμως το τραγούδι είναι πάνω απ’ όλα μία πράξη επικοινωνίας με το κοινό. Χωρίς την ανταπόκριση των ακροατών-θεατών γίνεται μία μονόδρομη διαδικασία που δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη live παράσταση».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω