Γαλλική εγγύηση
Πλην της αυταπόδεικτης γοητείας του και του τίτλου του πληρέστερου μοντέλου της κατηγορίας, το Clio αποκτά ακόμη ένα ατού, όντας διαθέσιμο έως τις 28 Φεβρουαρίου με εγγύηση τιμής
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ:
Το Renault Clio έχει ήδη καταξιωθεί στη συνείδηση του κοινού καθώς αποτελεί ένα από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα της γαλλικής φίρμας χάρη στον απαράμιλλο συνδυασμό γοητευτικής σχεδίασης, χρηστικότητας, κορυφαίας ποιότητας κατασκευής, σύγχρονων συστημάτων, αλλά και χάρη στην ευρύτητα επιλογών που προσφέρει η γκάμα τωνκινητήρων του.
Eκτός από τον τίτλο του best-seller το Clio μπορεί να υπερηφανεύεται και για αυτόν του πιο ολοκληρωμένου μοντέλου της κατηγορίας του χάρη στην πολυσυλλεκτική γκάμα κινητήρων του, η οποία περιλαμβάνει επιλογές βενζίνης, diesel, υβριδική αλλά και διπλού καυσίμου με υγραέριο. Ανεξαρτήτως επιλογής, κοινή συνισταμένη των εκδόσεων κινητήρων του γαλλικού μοντέλου αποτελεί η υψηλή αποδοτικότητα και οι χαμηλές εκπομπές ρύπων που του εξασφαλίζουν ελεύθερη πρόσβαση στον Δακτύλιο αλλά και απαλλάσσουν τον ιδιοκτήτη του από τα τέλη κυκλοφορίας (πλην του 1.0 ΤCe CVT).
Αναλυτικότερα σε ό,τι αφορά τις διαθέσιμες επιλογές, εφαλτήριο για την γκάμα αποτελεί η έκδοση βενζίνης 1.0 TCe με τρικύλινδρο turbo κινητήρα 90 ίππων, o οποίος μπορεί να συνδυαστεί είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με το συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).
Ειδική μνεία αξίζει στην έκδοση LPG, η οποία επωφελείται από μια αντίστοιχη απολύτως ασφαλή εργοστασιακή τεχνολογία της Renault και διατίθεται χωρίς επιπλέον χρέωση δίνοντας ένα σαφές συγκριτικό πλεονέκτημα στο Clio.
H έκδοση διπλού καυσίμου εφοδιάζεται με μια τροποποιημένη εκδοχή του παραπάνω τρικύλινδρου κινητήρα προσφέροντας θεαματική αύξηση της αυτονομίας η οποία, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Renault, αγγίζει τα 1.200 χλμ.
Εκτός από την ελευθερία κίνησης το παραπάνω μέγεθος μεταφράζεται και σε αυξημένη αποδοτικότητα, η οποία συνοψίζεται σε κατανάλωση βενζίνης 5,4 λίτρων/100 χλμ. ενώ η αντίστοιχη τιμή για το υγραέριο διαμορφώνεται σε 6,9 λίτρα/100 χλμ.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του συνόλου, η μετάβαση ανάμεσα σε βενζίνη και LPG γίνεται αυτομάτως σε περίπτωση που κάποια από τις δύο δεξαμενές καυσίμου με χωρητικότητα 39 (βενζίνη) και 32 λίτρων (LPG) αδειάσει, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι ο οδηγός δεν μπορεί να επιλέξει τον τύπο καυσίμου με το οποίο επιθυμεί να κινηθεί.
Για τους πιο παραδοσιακούς, η γκάμα του Clio προσφέρει και τη δυνατότητα επιλογής diesel με πρωταγωνιστή τον κινητήρα τεχνολογίας Blue dCi χωρητικότητας 1,5 λίτρου με απόδοση 100 ίππων και 260 Nm ροπής, διαθέσιμων ήδη από τις 1.750 σ.α.λ.
Το diesel μοτέρ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και αποτελεί ένα από τα αποδοτικότερα της γκάμας, καταγράφοντας μεικτή κατανάλωση καυσίμου 4,1 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 107 γρ./χλμ.
Οι λάτρεις των εναλλακτικών συνόλων μπορούν να επιλέξουν την υβριδική έκδοση E-Tech, τεχνολογία την οποία το Clio εγκαινίασε για τη Renault.
Για την εξέλιξή της αξιοποιήθηκε η τεχνογνωσία της γαλλικής φίρμας από τη Formula 1 και το αποτέλεσμα είναι ο συνδυασμός ενός κινητήρα βενζίνης, δύο ηλεκτροκινητήρων που προσφέρουν ισχύ 140 ίππων αλλά, κυρίως, τη δυνατότητα στο Clio να κινείται με ηλεκτρική ενέργεια για το 80% των αστικών μετακινήσεων και να προσφέρει έως και 40% εξοικονόμηση καυσίμου σε σχέση με ένα συμβατικό σύνολο βενζίνης.
Ειδικότερα η διαμόρφωση που έχει επιλέξει η Renault και η οποία έγκειται στην παρουσία δύο ηλεκτροκινητήρων και μιας μικρής μπαταρίας 1,2 KWh περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου σε 4,3 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 96 γρ./χλμ., χωρίς ποτέ ο οδηγός να χρειαστεί να «ανησυχήσει» για την επαναφόρτιση της μπαταρίας ή για τις προσφερόμενες επιδόσεις που συνοψίζονται σε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ./ώρα.
Ολα τα παραπάνω συνδυάζονται με την αυταπόδεικτα γοητευτική εμφάνιση του Clio, που στη νεότερη εκδοχή του εξακολουθεί να εκπλήσσει ευχάριστα χωρίς να προδίδει την παράδοση που το ίδιο δημιούργησε, καθώς και με ένα ευρύ φάσμα σύγχρονων τεχνολογιών που το καθιστούν ακαταμάχητη επιλογή. Εκτός από τις ψηφιακές οθόνες που φιλοξενούν το infotainment και τον παραμετροποιήσιμο πίνακα οργάνων, το Clio προσφέρει πλήρη δικτύωση χάρη στο σύστημα Easy Link και την εφαρμογή Renault Easy Connect αλλά και πλήρη συνδεσιμότητα χάρη στα Android Auto και Apple CarPlay.
Επιπλέον, όσοι σπεύσουν να παραγγείλουν το γαλλικό μοντέλο έως τα τέλη Φεβρουαρίου θα έχουν εγγύηση τιμής, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορούν να παραλάβουν το αυτοκίνητο της αρεσκείας τους, απολύτως ανεπηρέαστοι από τυχόν μελλοντικές διακυμάνσεις.

