Οταν ο Τζερόλαμο «Τζίμο» Ετρο ίδρυσε την εταιρεία του με υφάσματα στο Μιλάνο το 1968, κατά πάσα πιθανότητα δεν είχε φανταστεί την εξέλιξή της και τη μετατροπή της σε έναν από τους πιο γνωστούς, πολυτελείς οίκους μόδας στον κόσμο. Εκείνος, απλώς, ενθουσιασμένος από τα σχέδια και τα χρώματα των υφασμάτων που αντίκρισε στα ταξίδια του στη μακρινή Ινδία, αλλά κυρίως από τα περσικά λαχούρια (κατά πολλούς σύμβολα της ζωής και της αιωνιότητας στον ζωροαστρισμό), τα περίτεχνα μοτίβα σε σχήμα δακρύων που έχουν στο παρελθόν κοσμήσει τα στέμματα, τα εμβλήματα, αλλά και τα ρούχα των μελών της βασιλικής οικογένειας του Ιράν, αποφάσισε να τα χρησιμοποιήσει για να σχεδιάσει τα δικά του υφάσματα – μια αγάπη που λέει πως απέκτησε από τη γιαγιά του.

Εκτοτε, όπως είχε πει και η κόρη του, Βερόνικα Ετρο, διευθύντρια Δημιουργικού στις γυναικείες συλλογές της εταιρείας, σε συνέντευξή της στους «New York Times», το 2012: «Κάθε χρόνο βρίσκουμε έναν καινούργιο τρόπο να ερμηνεύσουμε το λαχούρι. Υπάρχει σε αυτό κάτι το αριστοκρατικό, πιστεύω, και ταυτόχρονα εκκεντρικό, επαναστατικό, εξωτικό. Κι αν σκεφτούμε τους ανθρώπους που το φόρεσαν, τον Οσκαρ Γουάιλντ, την Τζάνις Τζόπλιν, τον Μικ Τζάγκερ και τον Τζίμι Χέντριξ… Οπότε το αγαπώ γιατί έχει δύο πρόσωπα».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω