Κοιτάζοντας τη μεγάλη εικόνα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας θα δείτε και αυτόν τον μήνα τις ίδιες προκλήσεις: οι εταιρείες επιταχύνουν τον μετασχηματισμό τους προκειμένου να βρεθούν σε θέση ισχύος όταν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης καταργηθούν αφήνοντας χώρο αποκλειστικά στους ηλεκτροκινητήρες, οι νομοθέτες προαναγγέλλουν την ταχύτερη εφαρμογή μέτρων που ενθαρρύνουν ή μάλλον επιβάλλουν τη στροφή στη βιώσιμη κινητικότητα και οι υποψήφιοι αγοραστές καινούργιων αυτοκινήτων αναζητούν όχι χρήματα για να τα αποκτήσουν αλλά τα ίδια τα αυτοκίνητα, η κατασκευή των οποίων δεν ολοκληρώνεται εξαιτίας του προβλήματος που έχει ανακύψει με την έλλειψη διαθεσιμότητας ημιαγωγών.

Χιλιάδες σημεία πώλησης σε όλο τον κόσμο αδειάζουν από τα αποθέματα, ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης προκαλεί αυξήσεις τιμών, η κατεύθυνση από τις ηγεσίες είναι σαφής: τα microchips που φτάνουν στα εργοστάσια «πρέπει» να αξιοποιούνται στην κατασκευή είτε των ακριβότερων μοντέλων από τα οποία παράγεται μεγαλύτερο κέρδος είτε των κάθε είδους plug-in υβριδικών ή αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που, οδηγώντας το μείγμα των πωλήσεων κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας προς τις ελάχιστες δυνατές ή μηδενικές εκπομπές ρύπων, τις απομακρύνουν από τη δαμόκλειο σπάθη των προστίμων τα οποία στερούν χρήματα όχι μόνο από την κερδοφορία αλλά και από τις δαπάνες για την έρευνα και την εξέλιξη.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω