Σε μια εκδήλωση-θεσμό στη σύγχρονη ιστορία της σε ό,τι αφορά την ευρωπαϊκή και κατ’ επέκταση τη διεθνή παρουσία της στο πεδίο της κινητικότητας – και όχι μόνο της αυτοκινητοβιομηχανίας – η Toyota Motor Europe περιέγραψε τη νέα επιχειρηματική στρατηγική και τις προϊοντικές της προτεραιότητες.Η λέξη «Kenshiki», με την οποία τιτλοφορείται το ετήσιο φόρουμ του ιαπωνικού ομίλου, σημαίνει «διορατικότητα» στα ιαπωνικά και αποτυπώνει τη διάθεση να μοιραστεί το όραμά του με τους φίλους της μάρκας και τους ανταγωνιστές του.Οι κεντρικοί πυλώνες της εφετινής ενημέρωσης που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από τις Βρυξέλλες ήταν η ουδετερότητα ως προς τον άνθρακα, η επιτάχυνση του σχεδίου ηλεκτροκίνησης και ο ρόλος της εταιρείας στην οικοδόμηση μιας οικονομίας υδρογόνου.Αρχικά τα στελέχη της Toyota Motor Europe ανέφεραν ότι ο στόχος της ελαχιστοποίησης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα θα επιτευχθεί με την επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης και την προσφορά μιας ευρείας και αποδοτικής ως προς τις εκπομπές CO2 γκάμας λύσεων κίνησης.Τα επόμενα χρόνιαη Toyota θα παρουσιάσει «έναν αυξανόμενο αριθμό πρακτικών και προσιτών οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων», όπως επεσήμαναν, με το bZ4X που βλέπετε στην κεντρική φωτογραφία πίσω από τον Ματ Χάρισον, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Toyota στην Ευρώπη, να είναι το αποκορύφωμα.Μέχρι το 2030 το μείγμα πωλήσεων οχημάτων μηδενικών ρύπων αναμένεται να είναι τουλάχιστον 50% στη Δυτική Ευρώπη, με την ικανότητα και τη δυνατότητα να αυξηθεί περαιτέρω εάν παρουσιαστεί υψηλότερη ζήτηση.«Προχωρώντας πέρα από το 2030, αναμένουμε περαιτέρω επιτάχυνση της ζήτησης οχημάτων μηδενικών ρύπων και η Toyota θα είναι έτοιμη να επιτύχει μείωση των εκπομπών CO2 κατά 100% σε όλα τα νέα οχήματα μέχρι το 2035 στη Δυτική Ευρώπη, με την προϋπόθεση ότι μέχρι τότε θα έχουν δημιουργηθεί επαρκείς υποδομές ηλεκτρικής φόρτισης και ανεφοδιασμού με υδρογόνο, ταυτόχρονα με την αύξηση της δυναμικότητας των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας που θα απαιτηθούν» υπογράμμισε ο Ματ Χάρισον.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω