Η ώρα των κρατικών ενισχύσεων για να καλυφθούν οι απώλειες που κατέγραψαν το 2020 λόγω πανδημίας το «Ελευθέριος Βενιζέλος» και τα 14 αεροδρόμια που έχουν παραχωρηθεί σε ιδιώτες έφτασε, προκειμένου να συνεχίσουν απρόσκοπτα τη λειτουργία τους και να συμβάλουν στο μεγάλο ζητούμενο που είναι η στήριξη των μεταφορών και του τουρισμού. Το παζλ άρχισε να διαμορφώνεται με την κρατική ενίσχυση, ύψους 120 εκατ. ευρώ, στην Aegean και συνεχίζεται με τη στήριξη, συνολικού ύψους έως 307,9 εκατ. ευρώ, για τη Fraport Greece που διαχειρίζεται τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια και τη Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ΑΕ.

Οι τεράστιες απώλειες που έχει καταγράψει διεθνώς ο κλάδος των αερομεταφορών λόγω της πανδημίας, που οδήγησε το 2020 ακόμα και σε καθήλωση αεροσκάφη και επιβάτες, έχουν οδηγήσει σε μεγάλα πακέτα ενίσχυσης διεθνώς. Oπως ανέφερε δε ο υπουργός Οικονομικών κ. Χρήστος Σταϊκούρας (φωτογραφία) στη Βουλή, στην περίπτωση της Ελλάδας οι αποζημιώσεις είναι πολύ μετρημένες και υπολείπονται αντίστοιχων στηρίξεων που δόθηκαν σε άλλες χώρες της ΕΕ. Κρίνονται δε απαραίτητες, καθώς τα αεροδρόμια αποτελούν καίριες υποδομές της χώρας, η εύρυθμη λειτουργία των οποίων είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ομαλή διαβίωση στις περιοχές που εξυπηρετούν.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω