Η ανακοίνωση του προγράμματος Σεπτεμβρίου – Δεκεμβρίου 2020 της Εθνικής Λυρικής σκηνής την Τετάρτη 29 Ιουλίου δεν συνοδεύτηκε από την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου. Η εισβολή της COVID-19 έχει αλλάξει ήθη και έθιμα χρόνων. Πράγματι, ο χώρος της τέχνης και δη της όπερας επλήγη ιδιαίτερα από την υγειονομική κρίση. Δεν είναι τυχαίο ότι τα μεγαλύτερα λυρικά θέατρα του πλανήτη έχουν αναστείλει τη λειτουργία τους για όλο το 2020. Η Εθνική Λυρική Σκηνή (ΕΛΣ) όμως, η οποία βάζοντας σε προτεραιότητα τη δημόσια υγεία ήταν η πρώτη που έκλεισε τις πύλες της από τις 8 Μαρτίου, είναι ξανά εδώ.

Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι το νήμα επικοινωνίας με το κοινό της δεν διερράγη τους προηγούμενους δύσκολους μήνες. Υπήρχαν οι μεταδόσεις των παραστάσεών της από το διαδίκτυο και την ΕΡΤ – τις παρακολούθησαν 670.000 θεατές -, ενώ δημιούργησε και το 1ο διαδικτυακό της φεστιβάλ με πρωτογενές υλικό μουσικής, μουσικού θεάτρου, χορού, όπερας και οπερέτας, το οποίο είδαν συνολικά 350.000 θεατές. Αυτή την περίοδο μάλιστα βρίσκεται στη διαδικασία παραγωγής του 2ου διαδικτυακού φεστιβάλ της, το οποίο θα βρίσκεται online τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο με θεματικό άξονα τη λόγια ελληνική μουσική. Την ίδια στιγμή συμμετέχει ενεργά αυτό το καλοκαίρι στον νέο θεσμό του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού «Ολη η Ελλάδα ένας πολιτισμός» με 20 πρωτογενείς παραγωγές, οι οποίες παρουσιάζονται σε 111 αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία σε όλη την Ελλάδα. Η πρεμιέρα δόθηκε στη Ρωμαϊκή Αγορά με το ρεσιτάλ της γεωργιανής μεσοφώνου Ανίτας Ρατσβελισβίλι, το οποίο παρακολούθησαν online πάνω από 1.180.000 θεατές σε όλον τον κόσμο.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω