Ας αρχίσουμε από τις άγνωστες – στους περισσότερους – λέξεις του επετειακού μοντέλου της βρετανικής φίρμας η οποία ανέθεσε στον οίκο Mulliner την κατασκευή του. Η Bentley ιδρύθηκε το 1919, αλλά η Mulliner χρονολογείται από το 1500, όταν ασχολήθηκε για πρώτη φορά με την κατασκευή πολυτελών αμαξών. Σχεδόν τέσσερις αιώνες αργότερα και ενώ ο W.O. Bentley είχε κάνει πραγματικότητα το επιχειρηματικό του όνειρο, ο βρετανικός οίκος παρουσίασε το 1923 στο Olympia Show του Λονδίνου τη διθέσια Bentley 3 Litre εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή ειδικών εκδόσεων για την εταιρεία. Ακολούθησαν το 1953 η εμβληματική R Type Continental και το 1957 η Continental Flying Spur by Mulliner. Δύο χρόνια αργότερα, το 1959, η Mulliner γίνεται επισήμως μέλος της Bentley προκειμένου να ικανοποιεί, θεσμικά πλέον, τις επιθυμίες των πιο απαιτητικών πελατών της φίρμας.

Ηταν λοιπόν αυτονόητο ότι η Mulliner θα υπογράψει τη συλλεκτική έκδοση της Continental GT με την οποία εορτάζεται εφέτος ο πρώτος αιώνας ζωής της μάρκας. Η Number 9 Edition θεωρείται το πολυτελέστερο Grand Tourer στον κόσμο, φέροντας ξεχωριστά στοιχεία εξοπλισμού και την ιδιαίτερη σήμανση «9» στη μάσκα του μοντέλου, σε ανάμνηση της Bentley 4 ½ «Blower» – της σημαντικότερης αγωνιστικής Bentley του Μεσοπολέμου – με την οποία ο σερ Χένρι «Τιμ» Μπίρκιν αγωνίστηκε το 1930 στις 24 Ωρες του Le Mans.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω