Τέσσερα χρόνια μετά την ανακοίνωση της πρόθεσης των γερμανικών αρχών να πρωταγωνιστήσουν στην αλλαγή των κανόνων που διέπουν την οδική κυκλοφορία στην Ευρώπη, η Γερμανική Ομοσπονδιακή Αρχή Μηχανοκίνητων Μεταφορών (KBA) χορήγησε στη Mercedes-Benz έγκριση για την πώληση αυτοκινήτων με σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3, καθιστώντάς την την πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο που πληροί τις απαιτητικότερες νομικές προδιαγραφές. Με βάση αυτή την απόφαση, η Mercedes μπορεί να εντάξει στον εξοπλισμό των S-Class και EQS το πρώτο εξάμηνο του 2022 το αναβαθμισμένο Drive Pilot αποκτώντας συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των premium ανταγωνιστών της αλλά και της Tesla, η οποία, αν και διαθέτει το δικό της Auto Pilot, δεν έχει λάβει σχετική έγκριση. Η Mercedes-Benz θα προσφέρει αρχικά το Drive Pilot για χρήση σε 13.191 χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων στη Γερμανία, ενώ εκτεταμένες δοκιμές για το συγκεκριμένο σύστημα βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη στις ΗΠΑ και στην Κίνα. Μόλις υπάρξει εθνικό νομικό πλαίσιο για την υπό όρους αυτοματοποιημένη λειτουργία και σε άλλες αγορές, η τεχνολογία Drive Pilot θα είναι σταδιακά διαθέσιμη και εκεί. Στην πράξη το Drive Pilot επιτρέπει στον οδηγό να αφήσει την οδήγηση και να επικεντρωθεί σε δευτερεύουσες δραστηριότητες, όπως η εργασία στο αυτοκίνητο μέσω του In-Car Office, η πλοήγηση στο Διαδίκτυο ή η παρακολούθηση μιας ταινίας. Αυτονόητα στη λειτουργία Drive Pilot μπορούν να ενεργοποιηθούν εφαρμογές στην ενσωματωμένη κεντρική οθόνη του οχήματος οι οποίες είναι αποκλεισμένες κατά την οδήγηση.

Ο τρόπος λειτουργίας

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω