Η λογική του downsizing που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια σε αμαξώματα, κυβισμούς κινητήρων και άλλες κρίσιμες λεπτομέρειες για την πορεία της διεθνούς – αλλά και της ελληνικής – αγοράς αναδεικνύει νέους πρωταγωνιστές. Σε αυτούς αναμφίβολα περιλαμβάνεται από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής του το μικρότερο SUV της Volvo με τα διακριτικά XC40 και μια σειρά μηχανικών συνόλων που εκτείνονται πλέον από τον μικρότερο βενζινοκινητήρα των 1.477 κ.εκ. ως την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Recharge,  αποδεικνύοντας ότι οι Σουηδοί είχαν από την αρχή σχέδιο για την κλιμάκωση της παρουσίας τους σε αυτή τη δημοφιλή κατηγορία.

Ενα σχέδιο που επιτέλους περιλαμβάνει και τη διάθεση αυτόματου κιβωτίου στη «βασική» Τ3 έκδοση των 163 ίππων, μια κίνηση που ταιριάζει απόλυτα στη φιλοσοφία της γκάμας τους, καθώς ακολουθεί το παράδειγμα των μεγαλύτερων και ακριβότερων μοντέλων των σειρών 60 και 90. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το συμπαγών διαστάσεων αμάξωμα αποκτά προστιθέμενη αξία καθώς πέρα από την αναβάθμιση ισχύος – από τους 156 στους 163 ίππους – διαθέτει νέα στοιχεία χρηστικότητας. Το κλασικό – λόγω μετατροπέα ροπής – αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων συνδυάζεται εξαιρετικά με το τρικύλινδρο σουηδικό μοτέρ και διαχειρίζεται πολύ αποτελεσματικά – σχεδόν βελούδινα – τη ροπή που μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς της αποκλειστικά δικίνητης έκδοσης. Χωρίς ξεσπάσματα ή σκαλοπάτια στη λειτουργία του, μπορεί μόνο να «κατηγορηθεί» για τον ασυνήθιστο τρόπο χειροκίνητων αλλαγών σχέσεων από τον μικρό επιλογέα στην κεντρική κονσόλα, χωρίς πάντως και πάλι αυτό να συνιστά πρόβλημα, καθώς στην πλειοψηφία τους όσοι επιλέγουν αυτόματα κιβώτια δεν καταφεύγουν σε χειροκίνητες αλλαγές, εκτός αν επιδιώκουν το παιχνίδι με τα paddles πίσω από το τιμόνι, όπου βέβαια αυτά υπάρχουν.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω