Φανταστείτε μια διεθνή έκθεση αυτοκινήτου ως τη γενική πρόβα πριν από την πρεμιέρα. Ως ένα πεδίο επίδειξης ικανοτήτων που τελειοποιούνται για να οδηγήσουν στην επίτευξη ενός διαφορετικού κάθε φορά στόχου, με τον κατασκευαστή-σκηνοθέτη να διδάσκει το κοινό και όχι τους πρωταγωνιστές του. Στην περίπτωση του AI:ME παρακολουθούμε την τρίτη πράξη του έργου με τίτλο «H Audi στο μέλλον», καθώς έχουν ήδη προηγηθεί το Aicon concept του 2017 και το PB18 e-tron του 2018. Οι Γερμανοί επέλεξαν την έκθεση στη Σανγκάη για να πραγματοποιήσουν μία ακόμη δήλωση διαφορετικότητας συνδυάζοντας την ηλεκτροκίνηση με την αυτόνομη οδήγηση σε μία από τις πλέον επιβαρυμένες πληθυσμιακά μεγαλουπόλεις του πλανήτη.

Και ενώ το AI:ME μοιράζεται μέρος του ονόματός του και ακόμη μεγαλύτερο μέρος του DNA του με το Aicon, κινείται προς την εντελώς αντίθετη κατεύθυνση καταδεικνύοντας πως οι ανέσεις δεν προϋποθέτουν απαραιτήτως και μεγάλες διαστάσεις. Στην προκειμένη περίπτωση, αν και το μήκος φτάνει μόλις τα 4,3 μέτρα, αυτό το Audi – το οποίο μεταξύ άλλων θεωρείται ο προάγγελος ενός αμιγώς ηλεκτρικού hatchback, στα μέτρα ενός μελλοντικού A3 – αφήνει τα 1,5 μέτρα του ύψους και κυρίως τα 1,9 μέτρα του πλάτους του στην απόλυτη διάθεση των επιβατών του.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω