Παραμονές των αμερικανικών εκλογών, ξαναθυμόμαστε τη διάσημη ρήση του Θεόδωρου Ρούζβελτ, 26ου προέδρου των ΗΠΑ: «Comparison is the thief of joy» ή σε απλά ελληνικά «η σύγκριση κλέβει τη χαρά». Κάπως έτσι, οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους το νέο ID.3 1st Edition διαπιστώσαμε πόσο αυτόφωτο και ταυτόχρονα χαρισματικό είναι το γερμανικό C-hatchback, για το οποίο έχουν γραφεί εκατομμύρια λέξεις ήδη από τη στιγμή που είδαμε για πρώτη φορά την πλατφόρμα MEB στην οποία βασίζεται. Μια ειδική αρχιτεκτονική στην οποία θα βασιστούν όλα τα ηλεκτροκίνητα του ομίλου VW – όχι μόνο της μάρκας – και που θα υποστηρίξει μια επένδυση 30 δισεκατομμυρίων ευρώ σε μια τριετία.

Η έκδοση λανσαρίσματος που βλέπετε στις φωτογραφίες φέρει τα διακριτικά 1st Edition και αποτελεί το πρελούδιο εκείνων που θα ακολουθήσουν στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά αλλά όχι τη βασική. Εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει έως 204 ίππους και μπαταρία 58 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία έως 420 χλμ. Το 2021 αναμένονται επίσης η λιγότερο ισχυρή έκδοση Pure με απόδοση έως 150 ίππους, μπαταρία 45 kWh και αυτονομία κίνησης έως 330 χλμ., αλλά και η κορυφαία όλων Pro S με μπαταρία 77 kWh, αυτονομία έως 550 χλμ. και απόδοση 204 ίππους.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω