Εξήμισι χρόνια μετά την τελευταία παράδοση στην κυκλοφορία νέων σταθμών στο δίκτυο του μετρό της Αθήνας και 12 χρόνια από την έναρξη του σχετικού διαγωνισμού, έφθασε η ώρα της κορδέλας για τους πρώτους τρεις σταθμούς της επέκτασης προς Πειραιά. Οι συρμοί θα μπουν για πρώτη φορά επισήμως στις ράγες στο τμήμα Αγία Μαρίνα – Νίκαια τη Δευτέρα 6 Ιουλίου 2020, σε μια ιδιαίτερη συγκυρία για τις αστικές συγκοινωνίες. Ουσιαστικά κλείνει ένα απαιτητικό εξάμηνο, κατά το οποίο, λόγω κορωνοϊού, τα μέσα μαζικής μεταφοράς κυκλοφόρησαν σε άδειους δρόμους κι έρημες αποβάθρες και είδαν την επιβατική κίνηση και τα έσοδα να κατρακυλούν.

Ξεκινώντας ένα νέο αλλά ακόμη απρόβλεπτο εξάμηνο ως το τέλος του 2020, τα ΜΜΜ της πρωτεύουσας βρίσκονται και πάλι μπροστά σε μια σειρά προκλήσεων. Ακόμα οι επικυρώσεις εισιτηρίων παραμένουν στο 1,1 εκατ. ημερησίως, ενώ στην προ COVID-19 εποχή για την αντίστοιχη περίοδο έφθαναν τις 1,9 εκατ. επικυρώσεις. Εχουν δηλαδή φθάσει περίπου στο 58% της συνήθους κανονικότητας. Η «τρύπα» των εσόδων θα καλυφθεί με έκτακτη επιχορήγηση που ανέρχεται σε 13,58 εκατ. ευρώ για τη ΣΤΑΣΥ και 9,54 εκατ. για την ΟΣΥ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω