Με την πανδημία αργά ή γρήγορα θα «ξεμπλέξει» ο παγκόσμιος αεροπορικός κλάδος. Οι επιπτώσεις, όμως, των μέτρων που θα πρέπει να λάβει και επενδύσεων που θα πρέπει να προγραμματίσει και των αλλαγών νοοτροπίας και «φιλοσοφίας» που θα πρέπει να ενστερνιστεί για να συμμετάσχει στον κοινό αγώνα αντιμετώπισης της κλιματικής κρίσης θα είναι διαρκείς. Και θα επιφέρουν μόνιμες μεταβολές στον κλάδο, αυξάνοντας τα κόστη για τους αερομεταφορείς και βέβαια τους ναύλους για τους πελάτες τους.

Αυτά είναι τα κεντρικά συμπεράσματα που εξάγει κάποιος στην παρούσα χρονική συγκυρία, που οι κυβερνήσεις πασχίζουν να συμφωνήσουν σε συντονισμένες δράσεις για να αντιμετωπίσουν την πανδημία, ενώ ταυτόχρονα επιχειρούν να παγιώσουν μακροπρόθεσμες – πλην επείγουσες – στρατηγικές για τη σωτηρία και μακροημέρευση του πλανήτη και των κατοίκων του. Βοηθούν στη διατύπωση των συμπερασμάτων αυτών οι πρόσφατες εξελίξεις και οι εκτιμήσεις των ειδικών τόσο στα αεροπορικά δρώμενα (Διεθνής Αεροπορική Εκθεση στο Ντουμπάι) όσο και στα περιβαλλοντικά (Διεθνής Σύνοδος του ΟΗΕ στη Γλασκώβη για το Κλίμα).

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω