Αν είναι η χώρα πλούσια και μεγαλώνυμος ο εργοδότης, τότε όλες οι δουλειές είναι «τράπεζες». Η Γερμανία είναι πλούσια χώρα, η Audi είναι φίρμα πολυτελείας του ομίλου Volkswagen, επόμενο είναι το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού της παραγωγής της και προσανατολισμού της στις νέες τεχνολογίες (εν προκειμένω στην ηλεκτροκίνηση) να προσομοιάζει με τα προγράμματα αναδιάρθρωσης και εκσυγχρονισμού των τραπεζών – ακόμα και των επανειλημμένως ανακεφαλαιοποιημένων από πολίτες χρεοκοπημένων κρατών.

Η είδηση της περασμένης Τρίτης ότι η Audi σχεδιάζει να περικόψει 9.500 θέσεις εργασίας έως το 2025 – μιλάμε για έναν στους 10 εργαζομένους της – συνοδεύτηκε με ανακοίνωση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ότι, έπειτα από συναντήσεις που είχε με εκπροσώπους των εργαζομένων, εγγυάται ότι δεν προβεί σε καμιά απόλυση έως το έτος 2029! Τι πρόκειται να συμβεί; Απλούστατα, η θυγατρική της VW θα δώσει γενναία μπόνους προκειμένου να αποχωρήσουν οικειοθελώς οι εργαζόμενοι που της… περισσεύουν στη διαδικασία μετατροπής της σε μια κατασκευάστρια αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Στο πλαίσιο αυτό εξάλλου η Audi ανακοίνωσε την πρόθεσή της να προχωρήσει το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα και σε 2.000 προσλήψεις εργαζομένων με εξειδικεύσεις στους τομείς που απαιτεί η ηλεκτροκίνηση.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω