Έντυπη Έκδοση Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ: Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους Αυτοκίνητα που απαντούν σε πραγματικό χρόνο στον οδηγό τους χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη, που οδηγούνται μόνα τους αξιοποιώντας hi-end τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, που επικοινωνούν διαρκώς με τον έξω κόσμο παρέχοντας τη μέγιστη ενεργητική ασφάλεια στους επιβάτες τους αλλά και σε όσους κινούνται γύρω από αυτά. Στη Mercedes-Benz η έννοια της επικοινωνίας προς κάθε κατεύθυνση αποκτά νέο νόημα μέσω δυναμικά εξελισσόμενων εφαρμογών.
Ταυτόχρονα, μια απολαυστική εμπειρία επικοινωνίας με τον κόσμο της Mercedes-Benz, όπου και αν βρίσκονται οι οδηγοί των μοντέλων της, προσφέρει και η νέα γενιά των Mercedes me Apps. Τρία Applications – το Mercedes me Connect για τη διαχείριση των λειτουργιών του αυτοκινήτου, το Mercedes me Store που παρέχει πρόσβαση στο ηλεκτρονικό κατάστημα ψηφιακών προϊόντων της εταιρείας και το Mercedes me Service, ο απόλυτος ψηφιακός βοηθός του οδηγού για την κατάσταση και τη συντήρηση των σύγχρονων μοντέλων της – λειτουργούν ανεξάρτητα και ταυτόχρονα αλληλοσυνδέονται επιτρέποντας στον χρήστη τους να μεταπηδούν από τη μία εφαρμογή στην άλλη. Αποκτώντας ένα Mercedes me ID με την εγγραφή του στο Mercedes me και την αποθήκευση κάθε εφαρμογής στο smartphone του, ο οδηγός αποκτά πρόσβαση σε έναν ψηφιακό κόσμο προνομίων αφού επισκεφθεί μία φορά ένα Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο Mercedes-Benz για την ενεργοποίηση της σύνδεσής του.
Το Mercedes me Service App, για παράδειγμα, δημιουργεί μια ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της επιλογής κάθε οδηγού λειτουργώντας αμφίδρομα.
Στην πράξη, αυτή η εφαρμογή παρέχει:
• Δυνατότητα κράτησης ραντεβού online με έγκαιρη υπενθύμιση για το χρονοδιάγραμμα της επόμενης τακτικής συντήρησης ενημερώνοντας και για τις επικείμενες εργασίες αλλά και για τον ορισμό ραντεβού για έλεγχο ή για οποιαδήποτε άλλη εργασία.
• Πρόσβαση σε εξουσιοδοτημένη φροντίδα και σε αποκλειστικές προτάσεις, καθώς μετά την αποθήκευση του εξουσιοδοτημένου επισκευαστή της επιλογής του οδηγού, το συνεργείο έχει τη δυνατότητα να φροντίζει το όχημα όπου κι αν βρίσκεται μέσω της υπηρεσίας Τηλεδιάγνωσης, η οποία αναγνωρίζει και ειδοποιεί για την ανάγκη αντικατάστασης αναλώσιμων ανταλλακτικών.
• Επεξήγηση των ενδείξεων του ταμπλό και χρήσιμες συμβουλές με How-To Videos. Ετσι η εφαρμογή εμφανίζει την κατάσταση του οχήματος στην οθόνη του smartphone παρέχοντας ενημέρωση για την κατάσταση του mobilo ή το χρονικό περιθώριο έως το επόμενο service. Παράλληλα, επεξηγεί τη σημασία των προειδοποιητικών λυχνιών του αυτοκινήτου και προτείνει τρόπους αντιμετώπισης ορισμένων έκτακτων καταστάσεων όταν «ανάψει το λαμπάκι». Επίσης, παρακολουθώντας σύντομα επεξηγηματικά βίντεο που παρέχει η εφαρμογή, μπορείτε να πραγματοποιήσετε μόνοι σας μικρές εργασίες συντήρησης ή να λάβετε πρακτικές πληροφορίες όπως για παράδειγμα πώς να συνδέσετε τη Mercedes σας με το smartphone μέσω Bluetooth ή πώς να τοποθετήσετε σωστά μία σχάρα ποδηλάτου.
• Κλήση έκτακτης ανάγκης και διαχείριση βλαβών, αφού η σύνδεση του οχήματος μέσω του Mercedes me Service App παρέχει πρόσβαση σε επαγγελματική βοήθεια και υποστήριξη ώστε να κερδίσετε πολύτιμο χρόνο. Με το σύστημα επείγουσας κλήσης όταν ανοίξουν οι αερόσακοι, ξεκινά αυτόματα μία κλήση έκτακτης ανάγκης που θα σας συνδέσει άμεσα με το κέντρο κλήσεων έκτακτης ανάγκης της Mercedes-Benz. Παράλληλα με την υπηρεσία Ανάκτησης από ατύχημα και διαχείρισης βλαβών θα λάβετε αποτελεσματική βοήθεια με το πάτημα ενός κουμπιού, στο πλαίσιο της ανθρωποκεντρικής φιλοσοφίας της κορυφαίας premium αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο.