Σε μια εποχή που τα περισσότερα παιδιά της ηλικίας του παίζουν video games ή ανταλλάσσουν κάρτες Pokémon, ο 11χρονος Dylan από το Λος Άντζελες έχει ήδη γράψει τη δική του ιστορία στον κόσμο της μόδας. Ο νεαρός δημιουργός είναι ο ιδρυτής του “Dylan’s T-Shirt Club”, ενός brand που έχει καταφέρει να ντύσει με τις ιδιαίτερες δημιουργίες του ονόματα όπως ο Pharrell Williams, η Elle Fanning και η Michelle Pfeiffer.
Η ιστορία ξεκίνησε στα έξι του, όταν δεν μπορούσε να βρει μπλουζάκια με τέρατα που να του αρέσουν. Έτσι αποφάσισε να φτιάξει τα δικά του – και από τότε δεν έχει σταματήσει. Με πάνω από 300 μοναδικά κομμάτια στο ενεργητικό του, κάθε μπλουζάκι είναι ζωγραφισμένο στο χέρι, αριθμημένο και αφιερωμένο σε κάποιον ξεχωριστό.
Πρόσφατα, ένα από τα σχέδιά του έκανε την εμφάνισή του στο κόκκινο χαλί του Φεστιβάλ Καννών, φορεμένο από την Elle Fanning. Το λευκό T-shirt έγραφε μπροστά «Joachim Trier Summer» – αναφορά στον σκηνοθέτη της νέας ταινίας της Fanning – ενώ στο πίσω μέρος, με ροζ μαρκαδόρο υφάσματος, υπέγραφε το όνομα του brand του Dylan. Και μπορεί η Elle να είναι «μια σούπερ κουλ φίλη» του όπως λέει ο ίδιος, δεν χωρά αμφιβολία πως το ταλέντο του Dylan είναι αυθεντικό.