Σε ένα βίντεο που κυκλοφόρησε πρόσφατα στα social media βλέπουμε την Meghan Markle, τότε μόλις 11 ετών, να μιλά στην κάμερα της εκπομπής Nick News του Nickelodeon για ένα θέμα που φαντάζει επίκαιρο ακόμη και σήμερα: τον σεξισμό στις διαφημίσεις.
Όλα ξεκίνησαν όταν η μικρή Meghan είδε μια διαφήμιση της εταιρείας Procter & Gamble για το υγρό πιάτων Ivory. Συγκεριμένα, βρισκόταν στο σχολείο της στο Λος Άντζελες, στο μάθημα των Κοινωνικών Επιστημών και η εργασία τους ήταν να παρακολουθήσουν τηλεοπτικές διαφημίσεις και να συζητήσουν τα μηνύματα που περνούσαν.
Η εν λόγω διαφήμιση ξεκινούσε λέγοντας: «Γυναίκες σε όλη την Αμερική δίνουν μάχη με λαδωμένες κατσαρόλες και τηγάνια». Το προϊόν τους υποσχόταν να βάλη τέλος στον Γολγοθά αυτό. Όμως, η εν λόγω φράση δεν «καθόταν» καλά με την 11χρονη μαθήτρια. Χρόνια αργότερα, θα δήλωνε:

«Σε ηλικία 11 ετών, είχα δει μια διαφήμιση εκείνη την εποχή που νόμιζα ότι ήταν πολύ σεξιστική. Η αλήθεια είναι ότι στα 11 μου δεν ήξερα καν τι σήμαινε ο σεξισμός, απλώς ήξερα ότι κάτι με ενόχλησε μέσα μου και μου έλεγε ότι ήταν λάθος και χρησιμοποιώντας αυτό ως ηθική πυξίδα, σε εκείνη την ηλικία μπόρεσα να αλλάξω αυτό το διαφημιστικό σποτ. Πραγματικά δημιούργησε την τροχιά για μένα να πω, εάν υπάρχει λάθος, εάν υπάρχει έλλειψη δικαιοσύνης και υπάρχει μια ανισότητα, τότε κάποιος πρέπει να κάνει κάτι και γιατί όχι εγώ;».