Η Β. ΚΑΥΚΑΣ ΑΕ δραστηριοποιείται στον κλάδο του ηλεκτρολογικού υλικού, ενεργειακών λύσεων, βιομηχανίας, αλλά και του οικιακού και αρχιτεκτονικού φωτισμού. Διαθέτει δύο μονάδες κατασκευής ηλεκτρικών πινάκων χαμηλής και μέσης τάσης καθώς και ένα δίκτυο 50 καταστημάτων πανελλαδικά.
Η Β. ΚΑΥΚΑΣ ΑΕ όλα τα χρόνια της πορείας της βασίστηκε και συνεχίζει να βασίζεται στο ανθρώπινο δυναμικό της, αφού το μεγαλύτερο ποσοστό των εργαζομένων της βρίσκεται στην εταιρεία περισσότερο από 10 έτη. Η εταιρεία εμπνέει τους ανθρώπους της και δεν αισθάνονται αναλώσιμοι αλλά μέλη μιας μεγάλης οικογένειας, αφού αρκετοί από αυτούς συνταξιοδοτούνται έχοντας εργαστεί για 20 ή 30 έτη σε αυτήν.
Η επικοινωνία και ο ανοιχτός διάλογος αποτελούν σημαντική προτεραιότητα για την ΚΑΥΚΑΣ και για αυτόν τον λόγο ο πρόεδρος της εταιρείας έχει καθιερώσει τα «Πρωινά Παρασκευής» συναντήσεις με ομάδες εργαζομένων από όλα τα τμήματα και τα καταστήματα της εταιρείας. Σε αυτές τις συναντήσεις υπάρχει αμφίδρομη, άμεση επικοινωνία μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης για τα θέματα που απασχολούν το ανθρώπινο δυναμικό. Μέσα από αυτή τη διεργασία, αναδύθηκε η ανάγκη των ανθρώπων να επικοινωνήσουν τις ιδέες και τις προτάσεις τους προς τη διοίκηση της εταιρείας. Αυτό το μήνυμα η διοίκηση το άκουσε και δημιουργήθηκε ο διαγωνισμός ιδεών «Δες το Αλλιώς». Ετσι όλοι οι εργαζόμενοι ενθαρρύνονται να καταθέσουν προτάσεις και ιδέες σε εσωτερική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για θέματα όπως Operations Excellence, Marketing, Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Με τον τρόπο αυτόν δίνεται η ευκαιρία στους εργαζομένους να συμμετέχουν ενεργά στη χάραξη της στρατηγικής της εταιρείας, στη βελτιστοποίηση των λειτουργιών της και στην ενθάρρυνση της καινοτομίας. Οι ιδέες επιδοτούνται με πόντους κάθε δύο μήνες, τους οποίους μπορεί να εξαργυρώσει ο εργαζόμενος με διάφορα δώρα ή να μαζέψει τους πόντους ώστε να διεκδικήσει τα μεγάλα ετήσια δώρα, όπως ταξίδια στο εξωτερικό, tablet κ.τ.λ.
Η εταιρεία, εκτός από τις χρηματικές αμοιβές σε μορφή bonus (το 38% των εργαζομένων έλαβε bonus για το έτος 2014) που δίδονται για εξαιρετικές επιδόσεις, έχει θεσπίσει βραβείο αναγνώρισης για την πολύτιμη προσφορά εργαζομένων. Τον Φεβρουάριο του 2015, στην καθιερωμένη ετήσια ημερίδα που πραγματοποιεί η εταιρεία, δόθηκαν τα εξής βραβεία: Καλύτερου Account Manager, Καλύτερου Καταστήματος, Καλύτερου Τμήματος Υποστήριξης. Η εταιρεία έχει θεσπίσει επίσης δώρα για γάμους ή γεννήσεις παιδιών των εργαζομένων που κυμαίνονται από 500 ως 1.000 ευρώ ανάλογα με τη θέση του κάθε εργαζομένου.
Η ημερομηνία 2 Νοεμβρίου (ημερομηνία που απεβίωσε ο ιδρυτής της εταιρείας Β. Καυκάς) έχει θεσπιστεί κάθε χρόνο ως η ημέρα εργαζομένων και οι εισπράξεις από τις πωλήσεις λιανικής μοιράζονται ισόποσα σε όλους τους εργαζομένους ανεξάρτητα από τη θέση/ιεραρχία τους, με τη μορφή διατακτικών σουπερμάρκετ.
Η εταιρεία διαθέτει, τέλος, αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, στηρίζοντας ευαίσθητες ομάδες όπως το Χαμόγελο του Παιδιού με δωρεές ηλεκτρολογικού υλικού προς τα σπίτια που φιλοξενούν τα παιδιά, με κουμπαράδες στα καταστήματα –από όπου τα έσοδα από τις δωρεές των εργαζομένων και των πελατών δίδονται στον οργανισμό -, αλλά και με δωρεές ηλεκτρολογικού υλικού σε δημοτικά σχολεία.


Γιάννης Αρκαδινός, HR Director στη Β. Καυκάς ΑΕ
«Οι επενδύσεις στο ανθρώπινο δυναμικό μας αποδίδουν»

Η τρίτη συνεχής διάκριση της ΚΑΥΚΑΣ στον θεσμό των Best Workplaces αποτελεί μεγάλη τιμή και επιβράβευση για εμάς, επιβεβαιώνοντας ότι οι επενδύσεις στο ανθρώπινο δυναμικό μας αποδίδουν και βαδίζουν στον σωστό δρόμο. Παρά την κρίση και την έντασή της, έχουμε πετύχει τους στόχους μας, με βάση τις αρχές της υγιούς επιχειρηματικότητας, της συνεργασίας και της αμοιβαίας κατανόησης. Φυσικά, το ανθρώπινο κεφάλαιό μας έχει παίξει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο σε αυτό. Εδώ και 40 χρόνια η επένδυση στον άνθρωπο και στην καινοτομία αποτελεί κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη της ΚΑΥΚΑΣ. Στο πλαίσιο αυτό, κύριο μέλημά μας είναι να ενδυναμώνουμε τις ικανότητες των ανθρώπων μας και τη θέλησή τους να αποτελούν μέρος της ανοδικής μας πορείας. Με οδηγό τις φράσεις «μαθαίνω διαρκώς» και «θέλω να γίνω καλύτερος», εστιάζουμε στην εκπαίδευση, στην ειλικρινή συνεργασία, στην παρακίνηση και στην παροχή κινήτρων εξέλιξης. Στο πλαίσιο αυτό, ακολουθούμε μια εξατομικευμένη προσέγγιση, με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε εργαζομένου, απελευθερώνοντας τη δυναμική του, ενισχύοντας τη χαρά της συμμετοχής και της δημιουργίας και παράγοντας οφέλη για ολόκληρο τον οργανισμό. Δίνοντας έμφαση στην ομαδικότητα, επενδύουμε ιδιαίτερα στην αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης. Είναι χαρακτηριστικό ότι η διοίκηση της εταιρείας διατηρεί άμεσες και προσωπικές σχέσεις με τους εργαζομένους. Ετσι, η διοίκηση γνωρίζει τα ζητήματα που απασχολούν το ανθρώπινο δυναμικό, αλλά και οι εργαζόμενοι κατανοούν τη συνολική στρατηγική της εταιρείας και τον ρόλο τους. Δέσμευσή μας είναι ότι θα συνεχίσουμε δυναμικά, εστιάζοντας πάντα στο ανθρώπινο κεφάλαιό μας και στις εταιρικές μας αξίες, δηλαδή στο πάθος για συνεχή βελτίωση, στην ανάληψη πρωτοβουλιών, στην ταχύτητα και στην ευελιξία και –πάνω απ’ όλα –στην ομαδικότητα.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ