Η British American Tobacco Hellas είναι μια από τις κορυφαίες εταιρείες στην ελληνική αγορά προϊόντων καπνού, με σημαντική συνεισφορά στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, υψηλές διακρίσεις για χρόνια σε θέματα απασχόλησης και έμφαση σε καινοτόμες πρωτοβουλίες. Η εταιρεία ανήκει στην British American Tobacco plc, έναν διεθνή όμιλο που λειτουργεί πάνω από 100 χρόνια, απασχολεί περισσότερους από 57.000 εργαζομένους και διαθέτει γκάμα με πάνω από 200 εμπορικά σήματα που διανέμονται σε πάνω από 200 αγορές.
Στην British American Tobacco επιθυμούν να υπάρχει ανοιχτή επικοινωνία ανάμεσα στους ανθρώπους της εταιρείας και στη διοίκηση. Για τον λόγο αυτόν το 2015 θεσπίστηκε το «γεύμα με τον Γενικό Διευθυντή» όπου ανά τακτά χρονικά διαστήματα ο Γενικός Διευθυντής προσκαλεί ένα τμήμα ή μία ομάδα εργαζόμενων στο εστιατόριο της εταιρείας, κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος, για γεύμα και συζήτηση.
Η εταιρεία προσφέρει πλήθος παροχών στους εργαζομένους της, ενώ το ιατροφαρμακευτικό πρόγραμμα για τους εργαζομένους της περιλαμβάνει πλήρη κάλυψη. Παράλληλα, η εταιρεία προσφέρει συνταξιοδοτικό πρόγραμμα στους εργαζομένους της, καλύπτει κόστος για το μεσημεριανό φαγητό τους και δίνει bonus σε ετήσια βάση.
Διατίθεται ένα ευρύ πρόγραμμα εκπαίδευσης και πλάνο επαγγελματικής ανάπτυξης και προαγωγής για τους εργαζομένους της εταιρείας. Τον Νοέμβριο του 2015 η εταιρεία πραγματοποίησε το Innovation Training, βασισμένο στη μεθοδολογία του Design Thinking του πανεπιστημίου Stanford, με στόχο να μάθουν οι εργαζόμενοι να σκέφτονται καινοτόμα και γενικότερα να διευρύνουν τον τρόπο σκέψης τους. Επίσης οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να παρατηρήσουν και να σκεφθούν πώς μπορούν να εφαρμόσουν την καινοτομία σε ένα συγκεκριμένο Business Case.
Οι εορτασμοί και οι εταιρικές συναντήσεις είναι από τα δυνατά στοιχεία της εταιρείας. Λανσαρίσματα προϊόντων αποτελούν μοναδικές ευκαιρίες εορτασμού και δημιουργίας team building (συνοχή της ομάδας και χτίσιμο σχέσεων) μέσα από παιχνίδια και ομαδικές δραστηριότητες. Τον περασμένο Σεπτέμβριο όλη η εταιρεία συγκεντρώθηκε στο Costa Navarino για 3 ημέρες όπου μαζί με τις εταιρικές παρουσιάσεις πραγματοποιήθηκε μια σειρά από διαδραστικές ενέργειες, όπως ένα πρωτότυπο «τηλεπαιχνίδι» με τη συμμετοχή όλων.
Σημαντική είναι η προσφορά της British American Tobacco Hellas και των ανθρώπων της σε ενέργειες κοινωνικής ωφέλειας. Η εταιρεία έδωσε τη δυνατότητα στους ανθρώπους της και στις οικογένειές τους να συμμετάσχουν στο 4ο Athens Night Run (Ιούνιος 2015) και με τη συμμετοχή της στήριξε τον φιλανθρωπικό σκοπό της διοργάνωσης, αφού τα έσοδα διατέθηκαν για την υποστήριξη του έργου της Unicef. Στο πλαίσιο της εθελοντικής ενέργειας «Μαζί φτιάχνουμε σπίτι» η εταιρεία πραγματοποίησε την πλήρη ανακαίνιση δύο διαμερισμάτων στην περιοχή του Αγίου Νικόλαου Αχαρνών, αναλαμβάνοντας εξ ολοκλήρου την κάλυψη του κόστους των τεχνικών εργασιών. Επιπλέον, 60 εργαζόμενοι ανέλαβαν εργασίες, όπως βάψιμο, συναρμολόγηση επίπλων και διακόσμηση, σε δύο κοινωνικές κατοικίες, σε συνεργασία με τη ΜΚΟ «Ανθρώπινοι Ανθρωποι» και τον Δήμο Αθηναίων. Διευρύνοντας τη δράση τους στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας και παράλληλα με τη δράση της Αθήνας, 15 εργαζόμενοι της British American Tobacco στη Θεσσαλονίκη ετοίμασαν και προσέφεραν πακέτα δώρων με βασικά είδη διατροφής και υγιεινής για την κάλυψη των αναγκών περίπου 60 οικογενειών που στηρίζονται από τη ΜΚΟ PRAKSIS.


Φωτεινή Φέβρη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας, Μάλτας, Κύπρου και Ισραήλ στην British American Tobacco Hellas
«Επιλογή της εταιρείας να επενδύει στον ανθρώπινο παράγοντα»

Μέσα στο δύσκολο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον και στις πιέσεις που δέχονται οι εργασιακές σχέσεις και το εργασιακό περιβάλλον συνολικά στη χώρα μας, η British American Tobacco επιλέγει να επενδύσει εντατικά στο ανθρώπινο δυναμικό της. Η διάκριση αυτή είναι η όγδοη κατά σειρά στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού και συνδέεται άμεσα με τη συνειδητή επιλογή της εταιρείας να επενδύει στον ανθρώπινο παράγοντα. Πιο συγκεκριμένα, η διάκριση αυτή είναι αποτέλεσμα μιας συντονισμένης προσπάθειας των τελευταίων χρόνων ώστε να χτίσουμε μια ανθρωποκεντρική κουλτούρα και αποτελεί την έκφανση μιας στοχευμένης στρατηγικής με έμφαση στην ανάπτυξη, στην αναγνώριση αλλά και στην ικανοποίηση. Η στρατηγική μας στηρίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες. Ο πρώτος είναι το καλό εργασιακό περιβάλλον ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστα μέσα σε ένα κλίμα υποστήριξης και βοήθειας που χαρακτηρίζεται από πολλούς εορτασμούς με κάθε ευκαιρία αλλά και σημαντικής προσφοράς στην κοινωνία. Η εταιρεία, αντιλαμβανόμενη μάλιστα και τη δυσκολία της εποχής, θέλει να στηρίξει τους ανθρώπους ώστε να αισθάνονται καλά στον χώρο εργασίας τους και να μπορούν να είναι αποτελεσματικοί. Ο δεύτερος βασικός πυλώνας της στρατηγικής μας είναι οι ίδιοι οι άνθρωποι. Η εταιρεία αξιοποιεί και αναπτύσσει όλες τις δεξιότητες και τα ταλέντα των ανθρώπων της μέσα από καινοτόμες και σύγχρονες πρακτικές. Συγκεκριμένα η British American Tobacco Hellas επενδύει ετησίως περίπου 1.000 ώρες εκπαίδευσης με σκοπό την προσωπική βελτίωση των εργαζομένων της. Ο τρίτος πυλώνας της στρατηγικής μας είναι το ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών και παροχών που προσφέρουμε αλλά και οι εναλλακτικοί τρόποι με τους οποίους η εταιρεία αναγνωρίζει την επιπλέον προσπάθεια χρησιμοποιώντας χρηματικά και μη χρηματικά μέσα».

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ