Σε 3,6 εκατομμύρια ανέρχονται τα αυτοκίνητα του ομίλου VW στην Ευρώπη στα οποία θα χρειαστούν αλλαγές -και- σε τμήματα του κινητήρα προκειμένου να συμμορφωθούν με τις απαιτούμενες προδιαγραφές, αναφέρει το γερμανικό υπουργείο μεταφορών.

Όπως διευκρινίζεται πρόκειται για τα αυτοκίνητα του ομίλου που εξοπλίζονται με diesel μοτέρ χωρητικότητας 1,6 λίτρων (τύπου ΕΑ 189) και στα οποία δεν αρκεί μια απλή αλλαγή του λογισμικού της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου του κινητήρα ώστε να λυθεί το πρόβλημα με τις εκπομπές oξειδίων του αζώτου και να αποκατασταθεί το πρόβλημα που οδήγησε στο Dieselgate.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι σύμφωνα με δηλώσεις του γερμανού υπουργού μεταφορών, Alexander Dobrindt, με βάση την σχετική έκθεση που υπέβαλε το VW Group στις αρμόδιες αρχές «Για τους κινητήρες των 2,0 λίτρων, o όμιλος VW υποστηρίζει ότι η αλλαγή στο επίμαχο λογισμικό θα είναι έτοιμη ως λύση μέχρι το τέλος της χρονιάς και θα εφαρμοστεί από τις αρχές του 2016».

«Για τους κινητήρες των 1,6 λίτρων, εκτός από την αλλαγή στο λογισμικό κρίνονται απαραίτητες και αλλαγές στον κινητήρα, οι οποίες σύμφωνα με τον όμιλο δεν θα είναι έτοιμες πριν το Σεπτέμβριο του 2016», καταλήγει ο γερμανός υπουργός μεταφορών.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που ανακοίνωσε ο επικεφαλής του ομίλου VW Μatthias Mueller, στην Ευρώπη όπου εντοπίζονται οκτώ εκατομμύρια αυτοκίνητα με κινητήρες diesel 1,2, 1,6 και 2,0 λίτρων με το επίμαχο λογισμικό, η διαδικασία της ανάκλησης πρόκειται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2016.