Ο καιρός άλλαξε απότομα, η Κρουαζέτ, βρέθηκε σε σύγχυση. Τα φαινόμενα κακοκαιρίας στις Κάννες κατά την διάρκεια των φεστιβάλ είναι συχνά, ο ήλιος ξαφνικά και απροειδοποίητα την θέση του κρύβεται πίσω από γκρίζα σύννεφα και αυτό προκαλεί δυσκολίες σε μια ούτως ή άλλως δύσκολη κατάσταση αφού η πρώτη κυρία των φεστιβάλ ανά τον κόσμο είναι επίσης η λιγότερο φιλική όλων. Ενώ όμως οι ομπρέλες άνοιξαν αυτό δεν σήμανε μείωση των απίστευτων ουρών μπροστά στην αίθουσα Λιμιέρ για τις επίσημες προβολές της διοργάνωσης.

Παλιός επισκέπτης του φεστιβάλ ο Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ, παρουσίασε την Δευτέρα την τελευταία ταινία του συμμετέχοντας για πέμπτη φορά εντός διαγωνισμού. Ο Καναδός σκηνοθέτης δεν έχει ποτέ κερδίσει τον Χρυσό Φοίνικα και όλα δείχνουν πως ούτε κι εφέτος θα τα καταφέρει. Το «Maps to the stars» (Ο χάρτης των αστέρων) είναι μια διασκεδαστική αλλά την ίδια ώρα ενοχλητικά γκροτέσκα ματιά του σκηνοθέτη πάνω στον κόσμο του Χόλιγουντ τον οποίο εδώ ξεγυμνώνει κάνοντας την πλάκα του.

Εμπειρες ηθοποιοί στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, ατζέντηδες και παραγωγοί που γίνονται μαριονέτες μικρών παιδιών τα οποία έχουν καβαλήσει το καλάμι μετά από μια επιτυχία, ναρκωτικά, αιμομιξίες, πυροβολισμοί χωρίς λόγο… Ενα δηλητηριώδες κοκτέιλ βίτσιων και παράνοιας, ένα σενάριο «αστείο και την ίδια ώρα σοβαρό» όπως δήλωσε και η πρωταγωνίστρια της ταινίας, Τζουλιάν Μουρ που εδώ υποδύεται μια υστερική ηθοποιό, δίπλα στον Τζον Κιούσακ, τον Ρόμπερτ Πάτινσον και την Μία Γουασίκοφσκα.

Ο ίδιος ο Κρόνεμπεργκ πάντως είπε ότι δεν ήταν πρόθεσή του να επιτεθεί κατά του Χόλιγουντ. «Θα πρέπει να κοιτάξει κανείς βαθύτερα. Τα ίδια πράγματα θα μπορούσαν να συμβούν οπουδήποτε, από την Γουόλ Στριτ μέχρι την Γουόσινγκτον.» Κατά μία έννοια, το «Maps to the stars» είναι για το Χόλιγουντ ότι ήταν ο «Λύκος της Γουόλ Στριτ» του Μάρτιν Σκορσέζε για την Γουόλ Στριτ. Μια αποθέωση της απληστίας και μια μελέτη στην παράνοια που μπορεί να προκαλέσει το πολύ χρήμα και η απότομη δόξα, ή ο κίνδυνος να χαθεί αυτή η δόξα.