Οι συνέργειες μεταξύ των δικτύων της AEGEAN AIRLINES και της Olympic Air, οι νέοι τύποι οικονομικών ναύλων, η επένδυση σε καινούριους προορισμούς και η επιστροφή του θετικού κλίματος για την Ελλάδα στις διεθνές τουριστικές αγορές, έφεραν σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης των δύο εταιριών.

Συγκεκριμένα, το τετράμηνο Ιανουαρίου – Απριλίου 2014, η συνολική επιβατική κίνηση της εταιρείας παρουσίασε αύξηση κατά 16%, καθώς ξεπέρασε τους 2,3 εκατ. επιβάτες, οι οποίοι αυξήθηκαν κατά 330.000, σε σχέση με το άθροισμα των επιβατών των δύο εταιρειών κατά το αντίστοιχο διάστημα του 2013.

Η συνολική επιβατική κίνηση εξωτερικού παρουσίασε αύξηση 14% και ξεπέρασε τους 1 εκατ. επιβάτες, οι οποίοι ήταν αυξημένοι κατά 128.000 σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Μάλιστα, μόνο από το αεροδρόμιο της Αθήνας η αύξηση εξωτερικού ήταν στο 17% με 790.000 επιβάτες, λέει η εταιρία.

Αντίστοιχα, οι επιβάτες εσωτερικού ξεπέρασαν τους 1,3 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση κατά 20%. Μάλιστα, από το «Ελ.Βενιζέλος» ανήλθαν στους 1,1 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 18%.

Η συνολική επιβατική κίνηση των AEGEAN – Olympic τον Απρίλιο έφτασε τους 751.347 επιβάτες και ήταν αυξημένη κατά 153.443 ή κατά 26%, σε σχέση την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση της AEGEAN, τον Απρίλιο πραγματοποιήθηκαν 7.933 πτήσεις με πληρότητα βελτιωμένη κατά 9 μονάδες, η οποία έφτασε στο 76%. «Τα αποτελέσματα του Απριλίου ωφελήθηκαν και από την σύμπτωση του καθολικού και ορθόδοξου Πάσχα μέσα στο μήνα, ενισχύοντας την κίνηση εξωτερικού και εσωτερικού» τονίζεται στην ανακοίνωση.

Στις πτήσεις του εξωτερικού, τον Απρίλιο – που είναι ο πρώτος μήνας της θερινής περιόδου – κατεγράφη αύξηση στη δραστηριοποίηση από όλες τις βάσεις στην Ελλάδα κατά 29% , καθώς μεταφέρθηκαν 340.000 επιβάτες, δηλαδή 76.000 περισσότερους από τον Απρίλιο του 2013.

«Ιδιαίτερα θετικό στοιχείο είναι η ανάκαμψη της Αθήνας, η οποία τον Απρίλιο παρουσίασε αύξηση 28% στην κίνηση εξωτερικού, αντιστρέφοντας την τάση των προηγούμενων ετών» αναφέρει η AEGEAN.

«Η αύξηση της κίνησης είναι αποτέλεσμα κυρίως των νέων προορισμών, που εγκαινίασε η εταιρεία το 2013 και συνέχισε τη χειμερινή περίοδο και τον πρώτο μήνα της καλοκαιρινής περιόδου και αφορά στις πόλεις Βερολίνο, Γενεύη, Βαρσοβία, Πράγα, καθώς και της αύξησης της κίνησης σε παραδοσιακούς προορισμούς, όπως οι Βρυξέλλες, και η Μαδρίτη»
συνεχίζει η εταιρία.

Μάλιστα, σημειώνει ότι οι 14 νέοι προορισμοί εξωτερικού της εταιρείας από την Αθήνα για το 2014 ξεκινούν τον Μάιο και Ιούνιο και δεν έχουν επιδράσει ακόμη στην αύξηση της κίνησης.

Παράλληλα, στο εσωτερικό, υπογραμμίζει η AEGEAN, «η εφαρμογή της νέας τιμολογιακής πολιτικής με τις 2 κατηγορίες ναύλων (light και Flex) που ξεκινούν από 24 ευρώ, είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της επιβατικής κίνησης των δύο εταιρειών κατά 26%, μεταφέροντας 411.000 επιβάτες από 327.000 το αντίστοιχο διάστημα του 2013».

Μάλιστα, η αύξηση είναι ισορροπημένη τόσο μεταξύ μεγάλων όσο και μικρότερων προορισμών, ενώ ακόμη και η Κεφαλονιά μετά τους σεισμούς του Μαρτίου παρουσίασε αύξηση 90%, λόγω της πολιτικής χωρητικότητας και προσφοράς χαμηλών τιμών, τονίζει.

Παράλληλα η προσφορά χαμηλότερων ναύλων, αλλά και η αύξηση χωρητικότητας στις άγονες γραμμές είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της κίνησής τους κατά 30% τον Απρίλιο του 2014, συνεχίζει.

Στο μεταξύ, η AEGEAN θα διαθέσει συνολικά το 2014 13 εκατ. θέσεις στις πτήσεις της προς 87 προορισμούς εξωτερικού σε 32 χώρες και 33 προορισμούς εσωτερικού από 8 ελληνικές βάσεις.

«Είναι εξαιρετικά σημαντικό ότι παρατηρούμε μία ισορροπημένη ανάκαμψη από την Αθήνα παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό. Η ενίσχυση του δικτύου μας με νέους προορισμούς εξωτερικού και βελτιωμένες ανταποκρίσεις και συχνότητες στο εσωτερικό, η νέα τιμολογιακή πολιτική, που υιοθετήσαμε σε συνδυασμό με την ποιότητα των υπηρεσιών μας έχουν οδηγήσει σε θετικό αποτέλεσμα» δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της AEGEAN και της Olympic Air, κ. Δημήτρης Γερογιάννης.

«Είμαστε αισιόδοξοι για τη θερινή περίοδο, παρά τις εξελίξεις στην Ουκρανία που μπορεί να οδηγήσουν σε κάμψη της επιβατικής κίνησης από την Ρωσία. Η αρχή όμως είναι θετική και επιβεβαιώνει την ορθότητα της στρατηγικής μας» καταλήγει.