• Αναζήτηση
  • Το βασίλειο της φωτοσύνθεσης

Δεδομένα που κατέγραψαν οι δορυφόροι και μελέτησε ομάδα επιστημόνων δείχνουν ότι οι μεσοδυτικές περιοχές των ΗΠΑ παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη φωτοσυνθετική δραστηριότητα στον πλανήτη κατά τη διάρκεια της άνοιξης και του καλοκαιριού. Οι ερευνητές μελέτησαν δεδομένα τεσσάρων ετών από το 2007 ως το 2011 και η NASA έδωσε στη δημοσιότητα μια εικόνα που απεικονίζει με ερυθρό χρώμα πολλές περιοχές των ΗΠΑ. Ξεχωρίζουν οιι μεσοδυτικές περιοχές που κυριολεκτικά λάμπουν από την έντονη δράση της φωτοσύνθεσης.

Δεδομένα που κατέγραψαν οι δορυφόροι και μελέτησε ομάδα επιστημόνων δείχνουν ότι οι μεσοδυτικές περιοχές των ΗΠΑ παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη φωτοσυνθετική δραστηριότητα στον πλανήτη κατά τη διάρκεια της άνοιξης και του καλοκαιριού. Οι ερευνητές μελέτησαν δεδομένα τεσσάρων ετών από το 2007 ως το 2011 και η NASA έδωσε στη δημοσιότητα μια εικόνα που απεικονίζει με ερυθρό χρώμα πολλές περιοχές των ΗΠΑ. Ξεχωρίζουν οι μεσοδυτικές περιοχές που κυριολεκτικά λάμπουν από την έντονη δράση της φωτοσύνθεσης.

One Channel