on air

Ο παλιός είναι αλλιώς. Και στο τραγούδι. Το επιβεβαίωσαν με την εμφάνισή τους στον ελληνικό τελικό της Eurovision η τετράδα του «Μάθημα σολφέζ»

Ο παλιός είναι αλλιώς. Και στο τραγούδι. Το επιβεβαίωσαν με την εμφάνισή τους στον ελληνικό τελικό της Eurovision η τετράδα του «Μάθημα σολφέζ» (Μπέσυ Αργυράκη, Μαριάννα Τόλη, Πασχάλης, Ρόμπερτ Ουίλιαμς), η Σοφία Βόσσου, η Καίτη Γαρμπή και η Ελπίδα. Οι οποίοι έβαλαν τα γυαλιά στους νεότερους συναδέλφους τους, παιδάκια που στην πλειονότητά τους θεωρούν ότι η ερμηνεία ενός τραγουδιού ξεκινάει και τελειώνει στο styling εκείνου που το εκτελεί – με όλες τις σημασίες της λέξης, κυρίως με τη… θανατηφόρα.
Ακόμη και το playback (το οποίο θεωρώ ότι δεν έχει θέση σε έναν διαγωνισμό τραγουδιού όπου θα έπρεπε οι συνθέσεις να ακούγονται «ζωντανά») δεν μπόρεσε να σώσει τα φιντάνια της ελληνικής ποπ, τα οποία εμφανίστηκαν εξαιρετικά χλωμά και ανεπαρκή δίπλα στους παλαίμαχους ομοτέχνους τους. Γιατί οι παλαίμαχοι, καθένας με τον τρόπο του, καθένας με τη φωνή του, άλλος πιο προικισμένος, άλλος λιγότερο, τραγούδησαν με άνεση και γενναιοδωρία και επιβλήθηκαν στη σκηνή. Ενώ τα αστεράκια – πεφταστεράκια αγωνίζονταν για να πατήσουν σωστά πάνω σε μία νότα, για να ακουστούν, για να επιπλεύσουν σε έναν ωκεανό που τα κατάπινε. Ηταν η πανωλεθρία τους η επιβεβαίωση της καταστροφής που έχουν κάνει (και) στο ελληνικό τραγούδι οι δισκογραφικές εταιρείες που τα τελευταία χρόνια αντί να επενδύσουν στις καλές – καλογυμνασμένες φωνές επένδυσαν στα καλλίγραμμα σώματα και στα συμπαθητικά προσωπάκια.
Κατά τα άλλα, μια από τα ίδια, από εκείνα που ακούμε (και βλέπουμε) σε αυτού του είδους τις διοργανώσεις: κακά, πολύ κακά, τραγούδια και κακή αισθητική. Με τη μουσική σε «κονσέρβα». Με τους στυλίστες να εκθέτουν και να γελοιοποιούν τους ερμηνευτές διαλέγοντάς τους ρούχα που παρέπεμπαν σε καρναβάλι – εκτός αν η extra small τουαλέτα μέσα στην οποία ασφυκτιούσε η Σοφία Βόσσου ή η ανάμεσα σε Lady Gaga από τον Μπύθουλα και σε κακοσχεδιασμένα ιαπωνικά Manga εμφάνιση της Μελίνας των Vegas ήταν αποκλειστικά δικές τους επιλογές, οπότε «κακό της κεφαλής τους».
Με τους παρευρισκoμένους στην πλατεία, επαγγελματίες κοσμικούς και πανελίστες στην πλειονότητά τους, που παλαιότερα θα κάθονταν στις τελευταίες σειρές του εξώστη, να επιβεβαιώνουν με την παρουσία τους την decadence του διαγωνισμού. Με τις παρουσιάστριες του Mad, οι οποίες συναντούσαν στα παρασκήνια τους διαγωνιζομένους και μιλούσαν μαζί τους, εμφανώς ανεπαρκείς για μια ζωντανή μετάδοση που θέλει νεύρο και ευστροφία. Με τον Γιώργο Καπουτζίδη να κουράζει με το σχεδόν υστερικό κέφι που «φοράει» όποτε κάνει τον παρουσιαστή και με τη ναρκισσιστική έπαρση της παρουσίας του. Αντιθέτως, η Δέσποινα Βανδή επιβεβαίωσε και με αυτή την εμφάνισή της (υπάρχει και το «Voice») ότι το θέμα «παρουσίαση» το έχει: γελαστή αλλά όχι σαχλή, μετρημένη στα λόγια, χαλαρή, χωρίς υπερβολικές μούτες και γκριμάτσες, αναδείχθηκε η πιο ευχάριστη παρουσία της βραδιάς.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Γνώμες
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk