• Αναζήτηση
  • Μπαίνει στη… βαθιά κατάψυξη η επέκταση των ΗΣΑΠ μετά την Κηφισιά

    Μόνο η υπογειοποίηση του «Ηλεκτρικού» στο τμήμα Νέο Φάληρο – Πειραιάς από τις μελετηθείσες επεκτάσεις των ΗΣΑΠ προβλέπεται να γίνει στο επόμενο διάστημα, εάν και εφόσον εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση από την επόμενη προγραμματική περίοδο.

    Μόνο η υπογειοποίηση του «Ηλεκτρικού» στο τμήμα Νέο Φάληρο – Πειραιάς από τις μελετηθείσες επεκτάσεις των ΗΣΑΠ προβλέπεται να γίνει στο επόμενο διάστημα, εάν και εφόσον εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση από την επόμενη προγραμματική περίοδο.
    Αυτό απαντά ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης σε γραπτή ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής Α’ Αθήνας κ. Άρις Σπηλιωτόπουλος, με την οποία έθεσε το ερώτημα της επέκτασης των ΗΣΑΠ προς την παραλία του Ωρωπού.
    Όπως αναφέρει ο κ. Χρυσοχοΐδης, σύμφωνα με τον τρέχοντα σχεδιασμό της Αττικό Μετρό, προβλέπεται μόνο η υπογειοποίηση της γραμμής των ΗΣΑΠ στο τμήμα Ν. Φάληρο – Πειραιάς «εφόσον εξασφαλισθεί η αναγκαία χρηματοδότηση στο πλαίσιο της επόμενης προγραμματικής περιόδου».
    «Κατά το παρελθόν, είχε εξετασθεί από τους ΗΣΑΠ η υπόγεια επέκταση της γραμμής προς Άγιο Στέφανο, έργο για το οποίο μέχρι σήμερα δεν έχει τεκμηριωθεί η σκοπιμότητα, ενώ στο πρόσφατο Ρυθμιστικό Σχέδιο του Οργανισμού της Αθήνας έχει περιληφθεί μόνο το πρώτο τμήμα της επέκτασης αυτής, εντός του Δήμου Ν. Ερυθραίας – Κηφισιάς» σημειώνει.
    «Καθώς η επέκταση της Γραμμής 1 προς Βορρά θα ήταν κατ’ ανάγκη υπογειοποιημένη, πιστεύουμε ότι δεν ενδείκνυται η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση περιοχών εκτός της μητροπολιτικής περιοχής του Λεκανοπεδίου να γίνεται με τον υπόγειο αστικό σιδηρόδρομο» συνεχίζει ο κ. Χρυσοχοΐδης.
    «Αντίθετα, η εξυπηρέτηση αυτή ενδείκνυται από κάθε άποψη να γίνεται από το δίκτυο του προαστιακού σιδηροδρόμου, ο οποίος άλλωστε στη συγκεκριμένη περίπτωση διέρχεται σε κοντική απόσταση από την περιοχή του Ωρωπού» καταλήγει.
    Κοινωνία
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk