Της κακιάς συμφοράς!

Οι αντιδράσεις και η αγανάκτηση που προκάλεσε η έκδοση του βιβλίου ενός serial killer που υποδύεται τον πολιτικό αρχηγό από τον Κορυδαλλό δέχθηκαν δύο ειδών ενστάσεις.

Της κακιάς συμφοράς! | tovima.gr
Οι αντιδράσεις και η αγανάκτηση που προκάλεσε η έκδοση του βιβλίου ενός serial killer που υποδύεται τον πολιτικό αρχηγό από τον Κορυδαλλό δέχθηκαν δύο ειδών ενστάσεις.
Ακουσα, πρώτον, ότι αντιδρώντας στο βιβλίο ενός ψυχοπαθούς δολοφόνου απλώς διαφημίζεις τελικά το βιβλίο.
Είναι η ίδια ακριβώς λογική που λέει ότι δεν πρέπει να διώκονται οι τραμπούκοι της Χρυσής Αυγής διότι «έτσι τους κάνουμε ήρωες».
Ξέρετε κάτι; Σκασίλα μου μεγάλη και πέντε παπαγάλοι!
Οποιος θέλει μπορεί να τα οικονομήσει με το αίμα των θυμάτων της «17 Νοέμβρη» κι όποιος θέλει μπορεί να λυπάται τον Κασιδιάρη. Αλλά το ζητούμενο είναι να βρει κάποιους απέναντι και στο ένα και στο άλλο!
Δεν είναι όλοι διατεθειμένοι να βγάζουν τον σκασμό με διάφορες προφάσεις. Και ευτυχώς!..
Ακουσα, δεύτερον, ότι κάθε ψυχοπαθής που δολοφονούσε ανύποπτους ανθρώπους για να δημοσιοποιεί παραληρηματικές προκηρύξεις έχει το δικαίωμα να γράφει και να εκδίδει βιβλίο.
Ενδεχομένως έχει. Και; Θα κάτσουμε οι υπόλοιποι μουγκοί να παρακολουθούμε την άσκηση του δικαιώματός του;
Θα δεχθούμε ως εκφραστή του κοινωνικού συνόλου τον ανεκδιήγητο επιμελητή της έκδοσης να δηλώνει ότι οι δολοφόνοι είχαν «ευγενή κίνητρα» και είναι απλώς «σύντροφοι που έκαναν λάθος»;
Θα δεχθούμε αδιαμαρτύρητα τις «απόψεις» ενός δολοφόνου με τη δικαιολογία ότι εμπίπτουν στην ελευθερία της έκφρασης;
Θα αποδεχθούμε αμαχητί και αναντίρρητα την επιβολή ενός Απόλυτου Κακού; Θα συμπράξουμε στην αποδοχή της κοινοτοπίας του;
Ε λοιπόν, όχι. Διότι ο δολοφόνος δεν διατυπώνει απόψεις, προπαγανδίζει εγκλήματα.
Ολοι λοιπόν οι Βολταίροι της κακιάς συμφοράς που ξεπήδησαν ξαφνικά θα έπρεπε να ξέρουν ότι ο Βολταίρος υπερασπίστηκε το δικαίωμα στην ελευθερία της γνώμης. Οχι στην ελεύθερη άσκηση εγκληματικής δραστηριότητας.
Και θα έπρεπε κυρίως να καταλάβουν ότι ο κατά σειράν δολοφόνος της «17 Νοέμβρη» δεν είναι κάποιος «σαν κι εμάς», που λέει απόψεις «σαν όλους τους άλλους» και εκφράζεται ελευθέρως «όπως όλοι οι άλλοι».
Κουβαλάει αν όχι την ποινική απαγόρευση, τουλάχιστον την ηθική απαξία και την κοινωνική περιφρόνηση για τη δράση του.
Τόσο απλό. Αλλά, όπως φαίνεται, και τόσο δύσκολο να το εκφράσεις, να το υποστηρίξεις και να το παλέψεις.
Τι να κάνουμε όμως; Η δημοκρατία δεν είναι μια υπόθεση για κότες.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Γνώμες
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk