offstage

Παρακολουθούσα τις προάλλες σχεδόν έκπληκτη τον Ανδρέα Μικρούτσικο να δίνει συνέντευξη σε δημοσιογράφους από το αεροδρόμιο όπου βρέθηκε προκειμένου να ταξιδέψει στην Κύπρο.

offstage | tovima.gr
Παρακολουθούσα τις προάλλες σχεδόν έκπληκτη τον Ανδρέα Μικρούτσικο να δίνει συνέντευξη σε δημοσιογράφους από το αεροδρόμιο όπου βρέθηκε προκειμένου να ταξιδέψει στην Κύπρο. Οχι για αναψυχή ή για τουρισμό αλλά για να συμμετάσχει σε ένα ριάλιτι του Mega Κύπρου. Πριν από τον κ. Μικρούτσικο, στο «μαρτυρικό» πλέον και τηλεοπτικά νησί έχουν κατοικοεδρεύσει οι Νίκος Μουρατίδης και Εύη Δρούτσα.
Αντίστοιχα στην ελληνική τηλεόραση ξανάρχισε το «Μπορώ» με την Αννα Δρούζα, επέστρεψε ως διευθύντρια προγράμματος η Αλκηστις Μαραγκουδάκη, ο Χρήστος Φερεντίνος θα ξαναπαρουσιάσει τηλεπαιχνίδι, η Χριστίνα Λαμπίρη πλέον παρουσιάζει την εκπομπή που παρουσίαζε, ο Γιώργος Μητσικώστας επέστρεψε στη σάτιρα, ο Θανάσης Πάτρας βρέθηκε πάλι με δική του εκπομπή, η Σταματίνα Τσιμτσιλή ανέλαβε την πρωινή ζώνη του Alpha τις καθημερινές και η Κατερίνα Καραβάτου τα Σαββατοκύριακα. Την ίδια στιγμή παραμένουν εν ενεργεία όλοι οι παλιοί γνώριμοι, Ελένη Μενεγάκη, Τατιάνα Στεφανίδου, Γρηγόρης Αρναούτογλου κ.ο.κ.
Διευκρινίζοντας πως όλοι έχουν αναφαίρετο δικαίωμα στην εργασία, ας ξεκαθαρίσω ότι δεν είναι αντικείμενο κριτικής το γεγονός ότι ένα πρόσωπο δέχεται πρόταση εργασίας από έναν τηλεοπτικό σταθμό. Οπως επίσης ουδείς κρίνεται προτού παρουσιάσει δείγμα δουλειάς. Αλλωστε πολλοί από τους προαναφερθέντες έπεσαν θύματα της κρίσης που οδήγησε τα κανάλια σε βίαιες αλλαγές, σε δεκάδες απομακρύνσεις και σε μερικό πάγωμα του προγράμματος.
Εξαιρώντας τους νεότερους (Πάτρας, Τσιμτσιλή κ.ά.) και τους ικανότερους (Φερεντίνος, Μητσικώστας κ.ά.), γεννάται η απορία: γιατί σε μία περίοδο μερικής επανάκαμψης τα στελέχη προτιμούν να βγάζουν από το μπαουλοντίβανο τηλεοπτικές περσόνες ή να επιμένουν στα ίδια αντί να επενδύσουν σε νεότερους; Ο αντίλογος θα μπορούσε να είναι φυσικά ότι υπάρχει δείγμα, η Ελένη Τσολάκη, η οποία αν και σημείωσε αποτυχία – και δεν αναφέρομαι στην ανεκδιήγητη παρουσίαση του πατρινού Καρναβαλιού, αλλά στους «ΠΕΔΕΣ» – εν τούτοις επιβίωσε στο τηλεοπτικό στερέωμα καθώς διαθέτει τα απαραίτητα «προσόντα» που ζητεί το «σύστημα» εδώ και δύο δεκαετίες.
Γιατί όμως ένα κανάλι αποφασίζει ότι ο Ανδρέας Μικρούτσικος θα δώσει καλό δείγμα την ώρα που κουβαλά στην πλάτη του ό,τι πιο «σκληρό» έχουμε δει σε ριάλιτι ζωής και δουλειάς, γιατί επαναφέρει ένα κόνσεπτ όπως το «Μπορώ» το οποίο δείχνει ότι έχει κλείσει τον κύκλο του, γιατί επιμένει να επενδύει σε έκπτωτες βασίλισσες; Ισως γιατί για να αλλάξει το «μπροστά» από την κάμερα πρέπει πρώτα πλέον να αλλάξει και το «πίσω».

EUROVISION DRAMA
ΣΟΚ

Αναρωτιέμαι ποιο από τα τραγούδια που συμμετείχαν στους διαγωνισμούς των τελευταίων ετών άντεξε στον χρόνο και ακόμη τραγουδιέται. Μάλλον κανένα. Κάτι αντίστοιχο μάλλον θα συμβεί και με τις εφετινές υποψηφιότητες της Eurovision. Δύο τραγούδια από το αρμόνιο με το κουμπί electro pop κολλημένο, ένας αχταρμάς με ερμηνευτή αρεστό στις έφηβες και ένα τραγούδι που θέλει διακαώς να αποδείξει ότι είναι ποιοτικό, με αποτέλεσμα την υπερβολή, χαντακώνοντας την καλύτερη φωνή μεταξύ των τεσσάρων. Ας ελπίσουμε ότι η βραδιά θα επενδύσει στους καλούς παρουσιαστές για να μην πλήξουμε.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Γνώμες
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk