Ανοιχτό διεθνή διαγωνισμό ύψους 2,58 εκατ. ευρώ προκήρυξε το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κρήτης για «Δράσεις Δημοσιότητας και Επικοινωνίας στο Πλαίσιο της Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Κρήτης». Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από εθνικούς πόρους, στο πλαίσιο του Ε.Π. «Κρήτης και Νήσων Αιγαίου 2007-2013».

Το έργο αφορά στην υλοποίηση μιας δέσμης εννιά δράσεων δημοσιότητας και επικοινωνίας, από τις οποίες η μία προϋποθέτει έξι συνδυαστικές εκστρατείες μάρκετινγκ για 12 θεματικούς άξονες της τουριστικής ταυτότητας του προορισμού (π.χ. κρητική διατροφή, φύση, πολιτισμός κ.α.).

Εν τω μεταξύ, την πρώτη παρουσίαση της οπτικής ταυτότητας για την τουριστική προβολή της Κρήτης στο περίπτερο της Περιφέρειας στη Διεθνή Εκθεση Τουρισμού ΙΤΒ στο Βερολίνο έκανε την Πέμπτη ο Περιφερειάρχης κ. Σταύρος Αρναουτάκης. Η παρουσίαση έγινε μέσω του νέου video παραγωγής του κρητικού σκηνοθέτη κ. Θοδωρή Παπαδουλάκη.

Δείτε το σενάριο της νέας οπτικής τουριστικής ταυτότητας-λογότυπο της Κρήτης


«Πιστεύοντας στη δύναμη της εικόνας και της επικοινωνίας, προχωρήσαμε με τους συνεργάτες μας στη δημιουργία μιας νέας οπτικής ταυτότητας για την Περιφέρεια, η οποία αντανακλά όλες αυτές τις αξίες που καθιστούν την Κρήτη έναν μοναδικό προορισμό: θάλασσα, αυθεντικές γεύσεις, φιλοξενία, ιστορία», σημείωσε ο κ. Αρναουτάκης, παρουσιάζοντας τη νέα οπτική τουριστική ταυτότητα του προορισμού, με τίτλο «Crete the island inside you».
Στο θετικό κλίμα της έκθεσης ο Περιφερειάρχης είχε συζητήσεις με διεθνείς παράγοντες του τουρισμού για τις δυνατότητες επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου. Στο περίπτερο του προορισμού προβάλλονταν επίσης υψηλής τεχνολογίας διαδραστικές εφαρμογές του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Ερευνας (ΙΤΕ), ενώ το Δίκτυο Οινοποιών Κρήτης παρέδιδε μαθήματα γευσιγνωσίας με κρητικά κρασιά.